Gjest Anonymous Skrevet 14. mai 2004 #1 Skrevet 14. mai 2004 Hvilke tesorter er koffein fri? sitter og drikker Tetley Nype te nå og bare lurer....jeg tar medisiner ...og da skal jeg unngå koffein.
Nilma Skrevet 14. mai 2004 #2 Skrevet 14. mai 2004 Alle rene fruktteer er koffeinfrie, så nypete burde være trygt.
Imax Skrevet 14. mai 2004 #3 Skrevet 14. mai 2004 Alle sorte teer har koffein. Men mye mindre enn kaffe!
aline Skrevet 14. mai 2004 #4 Skrevet 14. mai 2004 Alle rene fruktteer er koffeinfrie' date=' så nypete burde være trygt.[/quote'] dette er iflg tidligere leger jeg har gått hos helt feil, jeg tåler nemlig ikke koffein, og det er flere fruktteer jeg ikke kan drikke. Det jeg har fått besked om, er at KUN de teene det står på at er koffeinfrie, kan jeg være 100% sikker på at faktisk er det. Det er koffein, som Imax sier, i sort te, og veldig mange teer, også fruktteer, er iblandet sort te eller annet slik at det er koffein i det. Men veldig lite visstnok. (jeg reagerer fort, men det er sikkert fordi jeg også reagerer på garvesyre)
Nilma Skrevet 14. mai 2004 #5 Skrevet 14. mai 2004 [Det er koffein' date= som Imax sier, i sort te, og veldig mange teer, også fruktteer, er iblandet sort te eller annet slik at det er koffein i det. Men nå skrev jo jeg RENE fruktteer da , m.a.o. te som ikke er blandet med sort te. Såvidt jeg vet er det ikke koffein i frukt. Men til deg som startet tråden, fruktte fra London Fruit & Herb Company er i hvertfall garantert koffeinfri.
Gjest gjest1 Skrevet 14. mai 2004 #6 Skrevet 14. mai 2004 Koffeininnholdet i grønn te er 1/3 av hva det er i sort te og en brøkdel av det som en kopp kaffe inneholder Grønn te med mint er skikkelig godt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå