AnonymBruker Skrevet 23. desember 2013 #1 Skrevet 23. desember 2013 Tips til noen jeg kan se etter, gjerne med land? Haster, haha Anonymous poster hash: 12454...394
Libertas Skrevet 23. desember 2013 #2 Skrevet 23. desember 2013 Rødvin: Falling feather-USA El Diablo (ellerno slikt, husker ikke hvor den er fra) Hvitvin: Riesling, den med blå sommerfugl på! Eller andre typer riesling
Alayne Skrevet 23. desember 2013 #3 Skrevet 23. desember 2013 Vin kan være vanskelig. Hva er budsjettet, og til hvilken aldersgruppe skal du kjøpe? Er dette folk som har god peiling på vin? http://www.aperitif.no/Vintips/godbiter-i-pollisten/Roedvin-som-julegave 1
juliane Skrevet 23. desember 2013 #4 Skrevet 23. desember 2013 Rødvin: Falling feather-USA El Diablo (ellerno slikt, husker ikke hvor den er fra) Hvitvin: Riesling, den med blå sommerfugl på! Eller andre typer riesling Disse forslagene er vin for folk som ikke liker vin. Spør på polet du, så hjelper de deg finne noe som passer til den du kjøper til! 3
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2013 #5 Skrevet 25. desember 2013 Kan være greit å vite litt hva de liker. Nå jobber svogeren min på polet og vet hva jeg kan like. Har ikke bommet enda. Anonymous poster hash: 12b69...a35
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå