Gå til innhold

"Jeg har fått sansen for deg også..."

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dersom du hadde fått melding fra en flørt der hun skrev at hun hadde fått sansen for deg, og samtidig spurte deg om hvor du stod (og du svarte at du kun var ute etter en flørt), hadde du tolket det som at hun var forelsket eller bare betatt? Og hadde du kuttet flørtingen hvis hun hadde svart deg: "Flørting er gøy, men vær forsiktig med å leke med en jentes følelser... :)"

Hadde du blitt fornærmet over en slik melding, eller hadde du bare tenkt at det var deilig med en oppklaring?

Anonymous poster hash: 059ab...285

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde tenkt du var betatt, hadde vært glad du spurte og jeg hadde sluttet å flørte med deg.

God jul :) Kos deg med venner og familie og ikke tenk noe mere på han nå. Bruk denne tiden til å komme over han. Vær glad det bare var en liten flørt, bruk tid på noen som vil ha deg.

Anonymous poster hash: 235c0...89c

• Liker 3
Skrevet

Tråden er ryddet for avsporinger. Hold dere til det TS spør om.

Irrlys, mod.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Dersom du hadde fått melding fra en flørt der hun skrev at hun hadde fått sansen for deg, og samtidig spurte deg om hvor du stod (og du svarte at du kun var ute etter en flørt), hadde du tolket det som at hun var forelsket eller bare betatt? Og hadde du kuttet flørtingen hvis hun hadde svart deg: "Flørting er gøy, men vær forsiktig med å leke med en jentes følelser... :)"

Hadde du blitt fornærmet over en slik melding, eller hadde du bare tenkt at det var deilig med en oppklaring?

Anonymous poster hash: 059ab...285

Er du gutten eller jenta her? Jeg kan uansett ikke skjønne at en slik melding på noe vis skulle kunne gjøre den andre fornærmet.

Hadde jeg selv fått en slik melding fra en mann, så hadde jeg tolket det som om han var betatt av meg og redd for at det kunne utvikle seg til en forelskelse. Om jeg hadde sluttet å flørte med ham, hadde nok kommet an på både egne følelser og om jeg eventuelt trodde at han klarte å forholde seg greit til at jeg ikke følte helt det samme, dersom det var tilfellet.

Endret av Ibsenfrue
Skrevet

Nå er jeg jente da, men svarer likevel.

Jeg hadde trodd at noen var betatt når de sa at de hadde sansen for meg. Ikke forelsket, det er kanskje litt mye.

Men jeg hadde nok tatt litt avstand om jeg fikk en melding der jeg ikke burde leke med følelser... Ettersom flørting var mitt mål og intensjon og ingen følelser.

• Liker 2
Skrevet

Hvis jeg var en snill mann hadde jeg holdt meg unna, fordi jeg ikke kan/vil gi henne det hun ønsker (interesse utover kun flørt uten følelser, og dermed vil alt jeg gjør kunne leke med følelsene hennes).

Var jeg en drittsekk, hadde jeg sagt et eller annet ullent og fortsatt holdt litt tak i henne. Så hadde hun sikkert hatt lignende "tips" senere også, om at "man ikke må leke med jenters følelser". Den setningen hadde jeg nemlig sikkert hørt av et par andre jenter tidligere, og ikke tatt særlig seriøst. Kanskje hadde jeg sagt noe sånn som at det respekterer jeg, jeg skal holde meg unna etc, så hadde hun sagt "vi kan godt være venner, da" og så hadde jeg sagt noe - eller ikke sagt noe i det hele tatt - som skulle holde henne litt på kroken. Og nektet for at jeg prøvde å holde henne på kroken.

Anonymous poster hash: f4d98...126
Skrevet

Hvis jeg var en snill mann hadde jeg holdt meg unna, fordi jeg ikke kan/vil gi henne det hun ønsker (interesse utover kun flørt uten følelser, og dermed vil alt jeg gjør kunne leke med følelsene hennes).

Var jeg en drittsekk, hadde jeg sagt et eller annet ullent og fortsatt holdt litt tak i henne. Så hadde hun sikkert hatt lignende "tips" senere også, om at "man ikke må leke med jenters følelser". Den setningen hadde jeg nemlig sikkert hørt av et par andre jenter tidligere, og ikke tatt særlig seriøst. Kanskje hadde jeg sagt noe sånn som at det respekterer jeg, jeg skal holde meg unna etc, så hadde hun sagt "vi kan godt være venner, da" og så hadde jeg sagt noe - eller ikke sagt noe i det hele tatt - som skulle holde henne litt på kroken. Og nektet for at jeg prøvde å holde henne på kroken.

Anonymous poster hash: f4d98...126

Det der var litt surrete og lite forståelig...

Men hvorfor? Hvorfor bruke energi på å holde på slik? Fordi det øker selvtilliten din at noen liker deg?

Hvis den med minst følelser kun ønsker en elsker og/ eller en venn, så tenker jeg at det er greit at det er opp til den som har mest følelser å avgjøre om han/ hun vil være med på det.

For man tar da ikke slike beslutninger "på vegne av eller av hensyn til den andre" så lenge det er snakk om et voksent menneske som selv har evne til å gjøre egne beslutninger, men det er nok naturlig å avslutte en flørt dersom man selv blir veldig ubekvem av at den andre har følelser hvis en ikke selv har det.

Anonymous poster hash: 0309a...820

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...