Gjest Vevila Skrevet 23. desember 2013 #1 Skrevet 23. desember 2013 Jeg sliter med at Bhene gnager meg i stykker akkurat hvor brystet slutter og armen begynner. Er det noe man kan legge som beskyttelse? Noe ala gnagsårplaster
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2013 #2 Skrevet 23. desember 2013 Min første mistanke er at du trolig har for liten cup-størrelse i bh-en. Da presser den unødig i ytterkant av brystet, og kan gi gnagsår/smerter. Neste gang du skal kjøpe ny bh ville jeg forsøkt en som var 1-2 størrelser større i cup-en, og heller gå ned i størrelse rundt. Hjalp i alle fall for meg, både med gnagsår og spiler som knakk... Ellers kan du jo forsøke å sette på et Compeed og se om det hjelper? Anonymous poster hash: c2eaf...193 1
Gjest Vevila Skrevet 23. desember 2013 #4 Skrevet 23. desember 2013 Tror ikke jeg kan gå ned i omkrets, ettersom jeg bruker 60 Dette gjelder alle jeg har funnet i min str desverre
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2013 #5 Skrevet 23. desember 2013 Sett et plaster på? Anonymous poster hash: 486b4...b2e
Gjest avocadoen Skrevet 23. desember 2013 #6 Skrevet 23. desember 2013 Tror ikke jeg kan gå ned i omkrets, ettersom jeg bruker 60 Dette gjelder alle jeg har funnet i min str desverre Du trenger ikke gå ned i omkrets, men opp i cup
Gjest Vevila Skrevet 23. desember 2013 #7 Skrevet 23. desember 2013 hmm... får prøve det da, blir vanskeligere å vanskeligere dette. Hvor får jeg kjøp 60H? Er det lett å returnere til bravissimo og brastop? Ble mye spørsmål dette
Sugerøret Skrevet 23. desember 2013 #8 Skrevet 23. desember 2013 ja det er lett.Det følger med en returlapp.Men husk at du må være under 200,- grensa. Ellers må du betale toll hver gang du får en bh tilsent. tror en kan søke om å få igjen dette ,men er ikke sikker på hvordan en går frem- jeg har vært for lat til å sjekke det opp :/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå