Gå til innhold

BH som gnager! tips?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sliter med at Bhene gnager meg i stykker akkurat hvor brystet slutter og armen begynner. Er det noe man kan legge som beskyttelse? Noe ala gnagsårplaster :fnise:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min første mistanke er at du trolig har for liten cup-størrelse i bh-en. Da presser den unødig i ytterkant av brystet, og kan gi gnagsår/smerter. Neste gang du skal kjøpe ny bh ville jeg forsøkt en som var 1-2 størrelser større i cup-en, og heller gå ned i størrelse rundt. Hjalp i alle fall for meg, både med gnagsår og spiler som knakk...

Ellers kan du jo forsøke å sette på et Compeed og se om det hjelper? :fnise:

Anonymous poster hash: c2eaf...193
  • Liker 1
Skrevet

Tror ikke jeg kan gå ned i omkrets, ettersom jeg bruker 60 :P Dette gjelder alle jeg har funnet i min str desverre :(

Skrevet

Sett et plaster på? :)

Anonymous poster hash: 486b4...b2e
Gjest avocadoen
Skrevet

Tror ikke jeg kan gå ned i omkrets, ettersom jeg bruker 60 :P Dette gjelder alle jeg har funnet i min str desverre :(

Du trenger ikke gå ned i omkrets, men opp i cup :)

Skrevet

hmm... får prøve det da, blir vanskeligere å vanskeligere dette. Hvor får jeg kjøp 60H? Er det lett å returnere til bravissimo og brastop? Ble mye spørsmål dette :rolleyes:

Skrevet

ja det er lett.Det følger med en returlapp.Men husk at du må være under 200,- grensa.
Ellers må du betale toll hver gang du får en bh tilsent.

tror en kan søke om å få igjen dette ,men er ikke sikker på hvordan en går frem- jeg har vært for lat til å sjekke det opp :/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...