AnonymBruker Skrevet 23. desember 2013 #1 Skrevet 23. desember 2013 Jeg skal poste et innlegg på veggen til en venn på Facebook. La oss kalle han Per. Jeg vil ikke at mine venner skal kunne se det, men Per venner skal kunne se det. Er dette mulig? Det er en sånn tannhjulknapp som man vanligvis kan endre slike ting, men det står at det er Per som kontrollerer hvem som kan se hva på veggen hans. Kan ikke jeg velge hvem som skal se mitt innlegg? Anonymous poster hash: cbae6...221
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2013 #2 Skrevet 23. desember 2013 Tror nok det bare er Per som kan endre på det ja, siden det er på hans vegg Anonymous poster hash: f45d1...b79
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2013 #3 Skrevet 23. desember 2013 Men om du ikke vil at noen andre skal se det så kan du jo sende det på meldinger? Anonymous poster hash: f45d1...b79
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2013 #4 Skrevet 23. desember 2013 Men om du ikke vil at noen andre skal se det så kan du jo sende det på meldinger? Anonymous poster hash: f45d1...b79 ops, leste ikke ordentlig, ser du vil at per sine venner skal se det Anonymous poster hash: f45d1...b79
Noteknekk Skrevet 23. desember 2013 #5 Skrevet 23. desember 2013 Det er ikke mulig nei, det er i så fall noe han må styre på sine innstillinger.
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2013 #6 Skrevet 23. desember 2013 Men er det mulig å endre innstillingene mine slik at det kun er Per blant mine venner som får sett hva jeg skriver? Hvis jeg går på Personvern --> Hvem kan se tungene mine --> Hvem kan se de framtidige innleggene mine --> Egendefinert, slik at bare Per får se det? Også bare endre det tilbake igjen i morgen eller noe? Anonymous poster hash: cbae6...221
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2013 #7 Skrevet 23. desember 2013 Men er det mulig å endre innstillingene mine slik at det kun er Per blant mine venner som får sett hva jeg skriver? Hvis jeg går på Personvern --> Hvem kan se tungene mine --> Hvem kan se de framtidige innleggene mine --> Egendefinert, slik at bare Per får se det? Også bare endre det tilbake igjen i morgen eller noe? Anonymous poster hash: cbae6...221 Ja det er mulig å bestemme på hvert enkelt innlegg på veggen din med egendefinert. Du trenger ikke endre noe på det i dag eller morgen, bare bestemme på hvert innlegg Anonymous poster hash: a5162...898
Noteknekk Skrevet 23. desember 2013 #8 Skrevet 23. desember 2013 Men er det mulig å endre innstillingene mine slik at det kun er Per blant mine venner som får sett hva jeg skriver? Hvis jeg går på Personvern --> Hvem kan se tungene mine --> Hvem kan se de framtidige innleggene mine --> Egendefinert, slik at bare Per får se det? Også bare endre det tilbake igjen i morgen eller noe? Anonymous poster hash: cbae6...221 Ja det tror jeg, men kun når det gjelder din egen vegg. Når du skriver på andres vegg, så er det vedkommendes innstillinger som gjelder.
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2013 #9 Skrevet 26. desember 2013 Men er det mulig å endre innstillingene mine slik at det kun er Per blant mine venner som får sett hva jeg skriver? Hvis jeg går på Personvern --> Hvem kan se tungene mine --> Hvem kan se de framtidige innleggene mine --> Egendefinert, slik at bare Per får se det? Også bare endre det tilbake igjen i morgen eller noe? Anonymous poster hash: cbae6...221 Nei, det du skriver på Per sin vegg er det kun Per som har kontroll over hvem som kan se. Det du refererer til her er innlegg du poster på din egen side. Anonymous poster hash: 8f558...fb0
caroprins Skrevet 26. desember 2013 #10 Skrevet 26. desember 2013 Jeg skal poste et innlegg på veggen til en venn på Facebook. La oss kalle han Per. Jeg vil ikke at mine venner skal kunne se det, men Per venner skal kunne se det. Er dette mulig? Det er en sånn tannhjulknapp som man vanligvis kan endre slike ting, men det står at det er Per som kontrollerer hvem som kan se hva på veggen hans. Kan ikke jeg velge hvem som skal se mitt innlegg? Anonymous poster hash: cbae6...221 Hvis du skriver noe på statuslinjen så kan du selv velge hvem som skal se dette ved å trykke på en figur i venstre nedre hjørne. Da kommer det opp en venneliste og der kan du velge per. Da vil det komme på hans hjemmeside og dine andre venner vil ikke kunne se dette.
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2013 #11 Skrevet 27. desember 2013 Hvis du skriver noe på statuslinjen så kan du selv velge hvem som skal se dette ved å trykke på en figur i venstre nedre hjørne. Da kommer det opp en venneliste og der kan du velge per. Da vil det komme på hans hjemmeside og dine andre venner vil ikke kunne se dette. Stemmer, men Pers venner vil fortsatt ikke se det, siden du da har valgt at kun Per skal se det..? Anonymous poster hash: 8f558...fb0
caroprins Skrevet 30. desember 2013 #12 Skrevet 30. desember 2013 Stemmer, men Pers venner vil fortsatt ikke se det, siden du da har valgt at kun Per skal se det..? Anonymous poster hash: 8f558...fb0 Da får man samarbeide med Per så han får dele det fra hans vegg.
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2013 #13 Skrevet 30. desember 2013 Jeg ble nysgjerrig på hva dette dreier seg om 😊Anonymous poster hash: a5864...403
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå