AnonymBruker Skrevet 23. desember 2013 #1 Skrevet 23. desember 2013 Har gjort noe dumt.. Er i et forhold, vi har vært sammen i 6 år og har hatt det veldig fint med unntak av noen få ting; han har vært utro to ganger på fylla men nekter på det,' (så det med egne øyne den ene gangen, og den andre gangen fortalte ei venninne det - jeg vet jo ikke om den siste gangen bare er et rykte, men det er det sikkert ikke siden han har gjort det før. Helt i begynnelsen av forholdet hadde vi også en krangel der det endte med at han dyttet meg hardt i bakken over en stol slik at jeg fikk noen blåmerker, men det gikk bra. Sov på gulvet den dagen fordi jeg ikke turte å sove ved siden av han. Dagen etter husket han det ikke og ønsket ikke å snakke om det.. Jeg tilgang han og det skjedde ikke flere ganger. Den siste tingen som plager meg er at han spiller, hvis han taper går gjerne en blomster eller noe annet ut av vinduet, og han prater ikke til meg på en times tid, som om det var min skyld at han tapte. Hvis han blir veldig sint kan han finne på å hive ting rundt seg. Jeg vet han høres ut som en idiot, men det har bedret seg mye og han har mer kontroll på sinnet sitt enn før, da jeg har tvunget han til å prate om ting istedenfor å la sinnet bygge seg opp.. Nå har dere litt bakgrunnsinformasjon. Her kommer problemet. I ei tid med mye "silent treatmenth" og null seksuell kontakt falt jeg for en annen.. En som snakker med meg, som er snill tvers igjennom, en som setter pris på meg. Han kysset meg og jeg lot han gjøre det. Jeg klarer ikke slutte å tenke på denne mannen, og jeg vet ikke hvordan jeg kan få han ut av tankene. Jeg tørr heller ikke fortelle samboeren min om det, fordi jeg er redd for reaksjonen hans.. Men ønsker jo å fortelle det siden jeg føler meg som dritt pga det jeg har gjort.. Hvordan skal jeg tilgi meg selv for det? Jeg elsker jo samboeren min og vi har det egentlig veldig fint sammen.. Trengte bare å lufte det.. Anonymous poster hash: 5e99c...521
Gjest Bud Skrevet 23. desember 2013 #2 Skrevet 23. desember 2013 Hva føler du selv da, etter å ha gjort ditt ytterste for å rettferdiggjøre dumskapen ved å oute han som utro og voldsmann?
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2013 #3 Skrevet 23. desember 2013 Hvorfor elsker du en som har vært utro mot deg, dyttet deg og har syke aggresjonsproblemer? Ville forlatt han for han andre, som du kysset. Du lever bare en gang, ikke kast bort livet ditt på en som ikke respekterer deg i det hele tatt. Anonymous poster hash: 10831...0e7 6
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2013 #4 Skrevet 23. desember 2013 Jeg prøvde ikke å rettferdiggjøre utroskapen, men tenkte kanskje at jeg ikke ble dømt som tøs hvis dere viste at han har vært utro selv før.. Det er liksom ok når mannfolk er utro, men hvis kvinner gjør det så er vi horer med en gang.. Men nå er det sånn at jeg vet at det jeg har gjort er galt, at jeg var svak og aldri skulle gjort det.. Jeg vet at vi bare lever en gang, og det var vel det jeg tenkte i øyeblikket.. Men jeg elsker han jo, og alle har vel sine feil her i livet..Anonymous poster hash: 5e99c...521
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2013 #5 Skrevet 23. desember 2013 Det er liksom ok når mannfolk er utro, men hvis kvinner gjør det så er vi horer med en gang..Anonymous poster hash: 5e99c...521 Nei, det er det ikke. Jeg har aldri opplevd at det oppfattes som mer greit når menn er utro enn når kvinner er det. Det er mulig kvinner tilgir det oftere, men det får de i så fall svare for selv. Det er hensynsløse drittsekker som er utro - uansett kjønn. Anonymous poster hash: 4e5ce...d5d 1
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2013 #6 Skrevet 23. desember 2013 Jeg stusser mest over at du har blitt i dette forholdet overhodet, jeg da. Anonymous poster hash: 83526...093 4
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2013 #7 Skrevet 23. desember 2013 Ja jeg skal ikke si meg uenig i det, men poenget med denne tråden var ikke å diskutere om det er greit å være utro eller ikke, men hvordan jeg kan glemme den feilen jeg har gjort.. Anonymous poster hash: 5e99c...521
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2013 #8 Skrevet 23. desember 2013 Jeg har blitt fordi jeg har tilgitt han og han har forbedret seg.. Jeg er jo glad i fyren, og ser ikke for meg et liv uten han. Anonymous poster hash: 5e99c...521
Gjest TheRighteous Skrevet 23. desember 2013 #9 Skrevet 23. desember 2013 Hvis han har vært utro en/to ganger, hvorfor har du dårlig samvittighet da? Si det til han. Han har jo ikke noe han skulle ha sagt.
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2013 #10 Skrevet 23. desember 2013 Han gjorde det når han var full mens jeg gjorde det helt ædru.. Han hadde sex uten følelser for personen, jeg kysset en jeg hadde følelser for.. Vet ikke hva som er verst ikke at det var tunge men uansett.Anonymous poster hash: 5e99c...521
Gjest TheRighteous Skrevet 23. desember 2013 #12 Skrevet 23. desember 2013 (endret) Han gjorde det når han var full mens jeg gjorde det helt ædru.. Han hadde sex uten følelser for personen, jeg kysset en jeg hadde følelser for.. Vet ikke hva som er verst ikke at det var tunge men uansett.Anonymous poster hash: 5e99c...521 Hva er verst - sex eller kyss? Edit: Glem det. Begge deler er vel like ille. Men si det til han uansett. Endret 23. desember 2013 av TheRighteous
Gjest Gaea Skrevet 23. desember 2013 #13 Skrevet 23. desember 2013 Hvis han har vært utro en/to ganger, hvorfor har du dårlig samvittighet da? Si det til han. Han har jo ikke noe han skulle ha sagt. Hadde jeg vært i denne fyrens posisjon hadde jeg ikke følt at forholdet har en særlig god fremtid dersom hun føler at hun har rett til å ''ta hevn''. Han gjorde det når han var full mens jeg gjorde det helt ædru.. Han hadde sex uten følelser for personen, jeg kysset en jeg hadde følelser for.. Vet ikke hva som er verst ikke at det var tunge men uansett.Anonymous poster hash: 5e99c...521 For meg hadde det du gjorde vært det verste. Hadde kanskje blitt mer sinna dersom kjæresten min hadde ligget med en eller annen tilfeldig person, selv i fylla, men det er tristere og tar nok også lenger tid å komme helt over tanken på at kjæresten har/har hatt følelser for en annen.
JamesHardy Skrevet 23. desember 2013 #14 Skrevet 23. desember 2013 Ærlighet, gjensidig repsekt og god kommunikasjon. Tre ting som jeg synes er viktige i et forhold. Med den begrensede informasjonen som ligger i posten her så virker det ikke som at dette er på plass. Mye kan løses om det jobbes med da. Andre ganger er det bedre å gå hver til sitt. Det er opp til den enkelte å finne ut av selv. Man er uansett nødt til å stå for det man gjør og svare for dette og ta de konsekvensene som kommer. Dersom man ønsker å glemme det og holde det skjult så bygger man på løgner og det vil ikke tjene noen på sikt uansett fordi det alltid vil være der.
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2013 #15 Skrevet 23. desember 2013 Ja jeg skal ikke si meg uenig i det, men poenget med denne tråden var ikke å diskutere om det er greit å være utro eller ikke, men hvordan jeg kan glemme den feilen jeg har gjort..Anonymous poster hash: 5e99c...521 Det gjør du jo ikke. Jeg ser ikke helt det store problemet her med det kysset, som sagt er selve forholdet ditt hva som er probolemet. Eller; denne ufattelig kjipe fyren. Og åpenbart at du velger å bli, det er hva du heller burde spør deg om. Anonymous poster hash: 83526...093 1
Gjest Evans Skrevet 23. desember 2013 #16 Skrevet 23. desember 2013 Jeg syns måten du skriver innlegget på, viser at du kanskje har mest lyst til å stikke av med denne nye snille fyren? Og det syns jeg er forståelig. Om du og samboeren din ikke har det bra sammen, og du har møtt en som er snill og god mot deg, kan det hende at nettopp det å stikke av med denne nye fyren er det beste. Om du frykter reaksjonen til samboer din, kan du kanskje prøve å alliere deg med noen du kjenner? Så du feks sier i fra til en venn at nå kommer du til å gjøre det slutt, hvis jeg ringer, så kommer du så fort som fy. Ellers syns jeg at selv om han har vært en tulling, bør du fortelle han hvorfor du drar - om du reiser.
Tidus Skrevet 23. desember 2013 #17 Skrevet 23. desember 2013 Når det gjelder din egen utroskap, så kan ikke den unnskyldes med hans utroskap, med mindre det var for å ta hevn før du gjorde det slutt. Det kan jeg forstå. Men når du har valgt å bli, er det like ille at du er utro, uavhengig om han har vært det tidligere. At du i det hele tatt ønsker å være i et forhold med en så opplagt forstyrret person, er en annen sak. Prøv å ta en avgjørelse med hodet i stedet for hjertet ditt som åpenbart er arret.
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2013 #18 Skrevet 23. desember 2013 Men jeg ønsker ikke å ødelegge forholdet for et lite kyss.. Den perioden var forholdet helt dødt for meg, så ingen fremtid.. Men nå er alt bedre og jeg sitter igjen med elendig samvittighet..Anonymous poster hash: 5e99c...521
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2013 #19 Skrevet 23. desember 2013 Jeg får vel fortelle han om det.. Så kanskje han innrømmer sin egen utroskap. Anonymous poster hash: 5e99c...521
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2013 #20 Skrevet 23. desember 2013 Jeg får vel fortelle han om det.. Så kanskje han innrømmer sin egen utroskap.Anonymous poster hash: 5e99c...521 Med hans temperamentsissues ville jeg aldri gjort det...... Anonymous poster hash: 83526...093
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå