AnonymBruker Skrevet 23. desember 2013 #1 Skrevet 23. desember 2013 Jeg er singel, og alle mine venninner er i forhold. På nyttårsaften har jeg to valg: 1. Reise til en annen by, og feire med mine venninner (5 stk) og deres kjærester. Alle kommer som par, unntatt meg. 2. Feire med familien i byen jeg er i. Det blir foreldre, tanter og onkler, og små søskenbarn. Begge deler er jo kjipt 😔 hva ville dere gjort? Anonymous poster hash: d3fdb...5ed
Gjest Vevila Skrevet 23. desember 2013 #2 Skrevet 23. desember 2013 Feiret alene, eller funnet noen andre som ville ut på byen/fest
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2013 #3 Skrevet 23. desember 2013 Feiret alene, eller funnet noen andre som ville ut på byen/fest Jeg bor hos foreldrene mine i julen, så får nok ikke "lov" til å være hjemme alene på nyttårsaften. Nesten så jeg håper å bli syk, så jeg kan ligge på sofaen og se film:) Kjenner ingen andre single i denne byen. Da må jeg reise med fly til en annen by, og det har jeg egentlig ikke råd til. Anonymous poster hash: d3fdb...5ed
Brian O'Conner Skrevet 23. desember 2013 #4 Skrevet 23. desember 2013 Skal til surnadal og skru bil :-).
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2013 #5 Skrevet 23. desember 2013 hvorfor ikke gjøre som du sier, ligge på sofaen og se film? jeg hopper selv over hele nyttårsaften Anonymous poster hash: 612a7...b30 1
Gjest KamaH Skrevet 23. desember 2013 #6 Skrevet 23. desember 2013 Det kommer litt an på vennene - er det sånne par som alltid henger sammen som erteris i sosiale sammenhenger? Da ville jeg valgt familie - hvis dere kommer overens selvfølgelig. Jeg er ikke redd for å gå glipp av en fest, og nyttårsaften har en tendens til å bli en litt stiv, og under gjennomsnittlig fest for meg - singel eller i forhold. Synes folk ofte har så høye forventninger at man alltid blir skuffet. Trolig får du i alle fall 52 invitasjoner til morsomme fester neste år! Så da kan du heller hilse på familien, slappe av eller samle noen andre venninner til mat og kjekt selskap. For min del tror jeg det blir en rolig kveld med et par venner, for mange andre jeg kjenner har tenkt seg ut - og det orker jeg ikke på en sånn kveld.
maya86 Skrevet 23. desember 2013 #7 Skrevet 23. desember 2013 Vi får besøk av søskenbarnet til samboern med dame på nyttår, så vi skal spise middag hjemme, og når de reiser ut på fest på kvelden blir jeg hjemme med hunden som er litt redd for raketter (og jeg er ærlig talt veldig lite intressert i å gå ut, så hunden er en fin unnskyldning for min del). =)
Neket Skrevet 24. desember 2013 #8 Skrevet 24. desember 2013 Hva er det som er så kjipt med å feire med voksne par? Er jo ikke akkurat sånn at alle sitter i hvert sitt hjørne og kliner?
Gjest rådyr Skrevet 24. desember 2013 #9 Skrevet 24. desember 2013 Hva er det som er så kjipt med å feire med voksne par? Er jo ikke akkurat sånn at alle sitter i hvert sitt hjørne og kliner? Enig, har mange ganger vært eneste single på middager/fester. Har aldri tenkt at det er noe rart..
Ferny Skrevet 24. desember 2013 #10 Skrevet 24. desember 2013 Jeg koser meg på de festene der de andre bare er par også (men det er jo sjeldent det baaare er par da). Men alltid gøy å feste/hygge seg med venner. Er jo ikke som om det har så mye å si egentlig. Mine venner sine kjærester er normalt hyggelige gutter/menn, og synes det er gøy å feste med de også. Hadde vennefest vært utelukket, så hadde jeg sikkert sagt ja til å jobbe. Mine foreldre feirer som regel med venner, og det er ikke så fristende å henge seg på de lengre...
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2013 #11 Skrevet 25. desember 2013 Trolig får du i alle fall 52 invitasjoner til morsomme fester neste år! Hvorfor tror du det? Er det vanlig? Har ikke folk flest bare 1-2 vennegjenger? Anonymous poster hash: 6b4ba...919
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2013 #12 Skrevet 25. desember 2013 Jeg tror jeg hadde valgt å feire med familien. Mest pga pengebruken. Jeg hadde ikke brukt masse (tid og) penger på flybillett for en festdag som pleier å bli ganske laber. Anonymous poster hash: cfac5...537 2
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2013 #13 Skrevet 25. desember 2013 Lage en god salat og feire hjemme med hvitvin Anonymous poster hash: c813c...2bc
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2013 #14 Skrevet 25. desember 2013 Hva er det som er så kjipt med å feire med voksne par? Er jo ikke akkurat sånn at alle sitter i hvert sitt hjørne og kliner? Joda, de finnes faktisk i voksen alder også. Svogeren og dama er 30, har vært sammen i mange år og har et barn, men sitter fortsatt i fanget på hverandre, nusser og er klissete når de er på besøk til familie/svigers. Helt greit å være glade i hverandre altså, men jeg blir flau på deres vegne når de oppfører seg som nyforelskede syttenåringer. Anonymous poster hash: de02e...2ee
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2013 #15 Skrevet 25. desember 2013 Hva med å feire nyttår sammen med vanskeligstilte? Det pleier være arrangement i hver by. Anonymous poster hash: fadad...f1c
Gjest KamaH Skrevet 25. desember 2013 #16 Skrevet 25. desember 2013 Hvorfor tror du det? Er det vanlig? Har ikke folk flest bare 1-2 vennegjenger? Anonymous poster hash: 6b4ba...919 Jeg mener hver helg framover, og ikke bare til nyttår
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2013 #17 Skrevet 25. desember 2013 Jeg mener hver helg framover, og ikke bare til nyttår Ok, sånn ja. Hehe, begynte å føle meg litt viggo venneløs her, med mine 2 nyttårsinvitasjoner, Anonymous poster hash: 6b4ba...919
Gjest KamaH Skrevet 25. desember 2013 #18 Skrevet 25. desember 2013 Ok, sånn ja. Hehe, begynte å føle meg litt viggo venneløs her, med mine 2 nyttårsinvitasjoner, Anonymous poster hash: 6b4ba...919 BARE 2? :O Tsk, tsk, tsk.. Hihi, neida. Var også tenk sånn at man alltid har så høye forventninger til nyttårsaften også - jeg ser det mer som en litt fjongere fest enn vanlig - og de blir det jo sikkert flere av for ts i løpet av året :D
Gjest Blomst83 Skrevet 25. desember 2013 #19 Skrevet 25. desember 2013 Jeg bor hos foreldrene mine i julen, så får nok ikke "lov" til å være hjemme alene på nyttårsaften. Nesten så jeg håper å bli syk, så jeg kan ligge på sofaen og se film:) Kjenner ingen andre single i denne byen. Da må jeg reise med fly til en annen by, og det har jeg egentlig ikke råd til.Anonymous poster hash: d3fdb...5ed Trenger du å fortelle det til de da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå