Strikkemamma Skrevet 23. desember 2013 #1 Skrevet 23. desember 2013 Er det sant at disse sjampoene ikke inneholder parabener og sulfater?
Gjest BabyBlue Skrevet 24. desember 2013 #2 Skrevet 24. desember 2013 Det er det de sier, men jeg og inkludert andre jeg har lest om får voldsom kløe i hodebunnen av den shampoen. Opplever det samme av selve oljen, så mistenker det er parfymen som er synderen.
minienthe Skrevet 26. desember 2013 #3 Skrevet 26. desember 2013 digger oljen men håret mitt så ut som en diger dott med stålull etter å ha brukt shampoen og balsamen. har forøvrig ganske letthåndterlig hår til vanlig.
Strikkemamma Skrevet 26. desember 2013 Forfatter #4 Skrevet 26. desember 2013 digger oljen men håret mitt så ut som en diger dott med stålull etter å ha brukt shampoen og balsamen. har forøvrig ganske letthåndterlig hår til vanlig. Det gjorde mitt hår også!! Dårlig kjøp
Jade Skrevet 2. januar 2014 #5 Skrevet 2. januar 2014 (endret) Vi er tydeligvis forskjellige. Jeg reagerer på de fleste "frisørsjampoer". Men Moroccanoil reagerer jeg ikke på. Men kanskje du kan spørre om de kan bruke den sjampoen på deg neste gang du er hos frisøren, så du får teste ut? Vet at de har reisestørrelse i den ene typen. Det kan jo også være en mulighet. Endret 2. januar 2014 av Jade
Marie90 Skrevet 2. januar 2014 #6 Skrevet 2. januar 2014 Har selv sensitiv hodebunn men Moroccan Oil passer meg veldig bra, så det er nok forskjellig. Selve oljen skal ikke direkte i hodebunnen riktignok, kun i lengdene.
Gjest BabyBlue Skrevet 3. januar 2014 #7 Skrevet 3. januar 2014 (endret) Har selv sensitiv hodebunn men Moroccan Oil passer meg veldig bra, så det er nok forskjellig. Selve oljen skal ikke direkte i hodebunnen riktignok, kun i lengdene. Bruker min i lengdene, men får utslett nedover nakken og i hodebunnen så fort jeg bruker både oljen og shampoen Reagerer faktisk mest på oljen, noe som er rart når den aldri direkte blir smurt på bar hud. Nå har jeg en hel flaske med marrocanoil jeg ikke blir kvitt Endret 3. januar 2014 av BabyBlue
Callisto83 Skrevet 3. januar 2014 #8 Skrevet 3. januar 2014 Jag har aldri hatt så fint hår som når jeg gikk over til Moroccanoilprodukter
Strikkemamma Skrevet 3. januar 2014 Forfatter #9 Skrevet 3. januar 2014 Jeg er veldig fornøyd med oljen og krøllekremen, men shampoen får jeg trått stålullhår av som ikke vil samarbeide. Rart det der...
Lea2 Skrevet 3. januar 2014 #10 Skrevet 3. januar 2014 Jeg har aldri gispet så høyt hos frisøren som når jeg kjøpte oljen uten å spørre om prisen... Men ikke rart at forskjellig hår reagerer på forskjellig måte på produkter. Ikke i det hele tatt. Jeg bruker oljen av og til, men mitt hår blir fort fett og må vaske håret mye oftere enn når jeg ikke bruker oljen (selv om jeg aldri bruker den annet enn i tuppene og i lengdene).
Gjest gjest- silje Skrevet 3. januar 2014 #11 Skrevet 3. januar 2014 Får også fett hår av den oljen. Frisøren maser stadig om den oljen til meg, men jeg vil ikke ha fett hår, så da har jeg konkludert med at den ikke passer til mitt hår, noe den visst nok skal gjøre allikevel - ifølge frisøren. Virker ut som om alle må ha denne oljen, men den kan jo ikke passe alle heller??
Strikkemamma Skrevet 3. januar 2014 Forfatter #12 Skrevet 3. januar 2014 Dere som får fett hår av oljen, har dere prøvd light-versjonen til fint hår?
Lea2 Skrevet 3. januar 2014 #13 Skrevet 3. januar 2014 For meg fungerer den som "balsam" og beskyttelse. Håret blir glattere og ser sunnere ut når jeg har den i, men så blir det fett etter en dag eller toppen to. Og jeg prøver å holde meg til hårvask hver 3. dag. Bruker bare en liten perle med olje som jeg stort sett bare tar i tuppene og de delene av håret som synes best og blir herja mest med (det er selvsagt det øverste laget med hår). Jeg tviler på at oljen er nødvendig for mitt hår. Veldig usikker på hvor mye den beskytter ved føning o.l. også. Olje + varme... ikke sikker i det hele tatt... For meg er en hårkur av olivenolje, eggeplomme og honning veldig bra og jeg merker veldig stor forskjell på håret etter en slik kur. Så jeg kommer neppe til å investere i en ny flaske når det er tomt i den flaska jeg har (muligens om 2 år eller noe).
Lea2 Skrevet 3. januar 2014 #14 Skrevet 3. januar 2014 Dere som får fett hår av oljen, har dere prøvd light-versjonen til fint hår? Nei, for jeg har ikke fint hår Og ti ville hester kan ikke få meg til å kjøpe en ny flaske.. ever.
Gjest gjest- silje Skrevet 3. januar 2014 #15 Skrevet 3. januar 2014 Dere som får fett hår av oljen, har dere prøvd light-versjonen til fint hår? Ja. Tiltross for at jeg ikke har fint hår akkurat.
Gjest BabyBlue Skrevet 3. januar 2014 #16 Skrevet 3. januar 2014 Altså, når jeg først bruker oljen bruker jeg et halvt pump, også fordeler jeg det fra ørene og ned. Jeg får ikke fett hår, men merker den er litt vanskelig å vaske ut. Den er jo nesten bare silikoner... Utenom det foretrekker jeg redken sin diamond oil, som er uten silikoner. Den trekker faktisk inn i håret.
minienthe Skrevet 3. januar 2014 #17 Skrevet 3. januar 2014 Nå har jeg en hel flaske med marrocanoil jeg ikke blir kvitt lemp den hit
Ixnay Skrevet 3. januar 2014 #18 Skrevet 3. januar 2014 Jeg er veldig fornøyd med oljen. Synes håret ser friskt og fint ut når jeg har brukt den. Får ikke fett hår. Tror frisøren brukte shampoen på meg nå sist, og reagerte ikke på den, men skal ikke banne på at det var den. Håret var veldig fint etterpå.
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2014 #19 Skrevet 4. januar 2014 Jeg er veldig fornøyd med oljen, bruker light-versjonen ettersom den vanlige visstnok kan misfarget lyst hår. Har prøvd shampooen og balsamen også, men de likte jeg ikke. Anonymous poster hash: 0c485...f55
Zeroholic Skrevet 4. januar 2014 #20 Skrevet 4. januar 2014 Jeg husker at jeg likte veldig godt oljen og kunne tenkt meg å kjøpt den igjen, men den er jo så forbaska dyr i salong og jeg får ikke kjøpt den på nettet (Feelunique, Lookfantastic osv vil ikke sende til Norge). På eBay er det grisedyrt i tillegg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå