AnonymBruker Skrevet 23. desember 2013 #1 Skrevet 23. desember 2013 Inspirert av tråden hva som er turnoff med menn. - menn som har realistiske forventninger overfor andre (for eksempel, kvinner) - menn som tar vare seg selv (trener og spiser sunt) - menn med god selvtillitt - menn som ikke bruker noen form for nikotin (røyk, snus) - menn som ikke bruker narkotika - menn som ikke bruker fysisk/psykisk vold mot andre (for eksempel, barn) - menn som har sosiale antenner - menn som er stelte - menn som ikke drikker seg dritings hver helg Anonymous poster hash: 0d672...49c
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2013 #3 Skrevet 23. desember 2013 At de er.... Menn. Da er vel det eneste som skal til er å ha noe mellom bena, ettersom det er vel den største forskjellen mellom menn og kvinner, punktum. Anonymous poster hash: 0d672...49c Anonymous poster hash: 0d672...49c
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2013 #5 Skrevet 23. desember 2013 Menn som er forståelsesfulle, åpne, tilgivende og viser at de bryr seg. Anonymous poster hash: 72904...f13 1
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2013 #6 Skrevet 23. desember 2013 Jeg har mange preferanser, men det viktigste er at han er genuint snill. Og spesielt at han er snill med barn og dyr. Da blir jeg varm i hjertet og myk i magen, og det sprer seg nedover... Anonymous poster hash: 3b175...f1b 1
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2013 #8 Skrevet 23. desember 2013 At de er litt småfrekke og snakker rett fra levra og at de kan vise omsorg. Anonymous poster hash: 07eb0...8c6 2
j23 Skrevet 24. desember 2013 #9 Skrevet 24. desember 2013 Kjappe i replikken!! Altså morsomme, artige og gode komentarer, humor. 1
Gjest avocadoen Skrevet 24. desember 2013 #10 Skrevet 24. desember 2013 -Menn med det jeg anser som normale holdninger (altså ikke som noen her inne som generaliserer i hytt og pine og har helt syke meninger osv) -Menn som respekterer andre -Bredskuldra menn -Snille menn -Omsorgsfulle menn -Kosete menn -Morsomme menn Kan komme med mye mer, men er trøtt. Ser også at min kjæreste faktisk oppfyller alt det jeg mener er turnon her 1
Gjest rådyr Skrevet 24. desember 2013 #11 Skrevet 24. desember 2013 Humor! Gjerne ertende Ja!! Og deilige hender.
Gjest Lille-pus Skrevet 24. desember 2013 #12 Skrevet 24. desember 2013 Da er vel det eneste som skal til er å ha noe mellom bena, ettersom det er vel den største forskjellen mellom menn og kvinner, punktum. Anonymous poster hash: 0d672...49c Anonymous poster hash: 0d672...49c Bitter for noe? Evne til å se differanser og evne til å skille menn fra Menn er mangelvare seg jeg... Jaja, fint for deg det. Riktig god jul til deg også, og måtte livet være snillere med deg i tiden som kommer 1
Aphrodite Skrevet 24. desember 2013 #14 Skrevet 24. desember 2013 At de er snille. Har større hender enn meg. Ellers så har jeg ikke sånne krav egentlig.
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2013 #15 Skrevet 24. desember 2013 Bitter for noe? Evne til å se differanser og evne til å skille menn fra Menn er mangelvare seg jeg... Jaja, fint for deg det. Riktig god jul til deg også, og måtte livet være snillere med deg i tiden som kommer Hvorfor skulle jeg være bitter for noe? Det virker jo som det er du som er bitter for noe, mtp. hvordan du svarer, kanskje stått opp med feil bein i dag? Eller så må det være noe som ikke stemmer helt opp i hodet ditt. Her skrev jeg en enkel forskjell som ikke har forandret seg mellom menn og kvinner på 2000 år til ditt enkle svar... . Anonymous poster hash: 0d672...49c Anonymous poster hash: 0d672...49c 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå