AnonymBruker Skrevet 23. desember 2013 #1 Skrevet 23. desember 2013 Inspirert av tråden hva som er turnoff med kvinner. - kvinner som har realistiske forventninger overfor andre - Kvinner med god selvtillitt - Kvinner som tørr å være seg selv - Kvinner som tar vare seg selv (trener og spiser sunt) - Kvinner som ikke bruker noen form for nikotin - Kvinner som ikke bruker narkotika - Kvinner som ikke bruker fysisk/psykisk vold mot andre (for eksempel, barn) - Kvinner som har sosiale antenner - Kvinner som er stolt over den personen de er. Anonymous poster hash: 36d9f...426 2
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2013 #3 Skrevet 24. desember 2013 Kvinner som ikke er redd for å ta initiativ. Anonymous poster hash: fb206...9ba 1
Gjest Cartman Skrevet 25. desember 2013 #4 Skrevet 25. desember 2013 Ikke røyker Lave Høye Breie Greie Treige Raske Blonde Lyse Gule Brune Brunetter Svake Sterke Liker New York Rangers Liker ikke Boston Bruins Liker ikke Flyers (dritt lag) Liker ikke New Jersey Devils Hater New York Islanders Ler av Buffalo Sabres Hater fotball landslaget og særlig Hallen Liker Superbowl, men driter i resten av NFL Tusen ting som kan være bra. Skjønner meg egentlig ikke på slike dustetråder. Hva er poenget? At kvinner skal være akkurat 1.75 høye, ha pupper som Maria Moore, Rumpe som Bunny Del La Cruz og IQ på nivå med Magnus Carlsen? Eller at dama skal ha utseende til Miley Cyrus og være like lydig som hundene til Cesar Milan? Og like teite er trådene om menn. At vi skal ha den afro pikken, kontorjobb, verdensvant, Colgate smil, selvtillit til tusen uten å være en arrogant selvdigger, like høy som Michael Jordan, Brei som storefjell, men samtidig slank og ripped som Sean Connery.
Gjest Houdini Skrevet 25. desember 2013 #5 Skrevet 25. desember 2013 Ja, hva er turn on? Kom igjen, gutter. :-D Jeg liker varme, harmoniske, innbydende kvinner. 1
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2013 #6 Skrevet 25. desember 2013 Ja, hva er turn on? Kom igjen, gutter. :-D Jeg liker varme, harmoniske, innbydende kvinner. Full av liv ! ( Smiler masse, energisk ) Anonymous poster hash: 45c04...580
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2013 #7 Skrevet 25. desember 2013 Ikke røyker Lave Høye Breie Greie Treige Raske Blonde Lyse Gule Brune Brunetter Svake Sterke Liker New York Rangers Liker ikke Boston Bruins Liker ikke Flyers (dritt lag) Liker ikke New Jersey Devils Hater New York Islanders Ler av Buffalo Sabres Hater fotball landslaget og særlig Hallen Liker Superbowl, men driter i resten av NFL Tusen ting som kan være bra. Skjønner meg egentlig ikke på slike dustetråder. Hva er poenget? At kvinner skal være akkurat 1.75 høye, ha pupper som Maria Moore, Rumpe som Bunny Del La Cruz og IQ på nivå med Magnus Carlsen? Eller at dama skal ha utseende til Miley Cyrus og være like lydig som hundene til Cesar Milan? Og like teite er trådene om menn. At vi skal ha den afro pikken, kontorjobb, verdensvant, Colgate smil, selvtillit til tusen uten å være en arrogant selvdigger, like høy som Michael Jordan, Brei som storefjell, men samtidig slank og ripped som Sean Connery. Det er sikkert greit å lage tråder der man kan si positive ting med kjønn istedenfor konstant å rakke ned på både menn og kvinner. Negative ting kan noen ganger skape komplekser der noen føler seg truffet av kommentarene. Positive ting kan kanskje gi folk et bedre selvbilde. Det virker som det er enklere å skrive hva som er turnoff enn hva som er turnon. Det kommer sikkert av at det er mange ting ved kulturen som man tar for gitt. Anonymous poster hash: 12g4a...426 Anonymous poster hash: 36d9f...426
Gjest Cartman Skrevet 25. desember 2013 #8 Skrevet 25. desember 2013 Det er sikkert greit å lage tråder der man kan si positive ting med kjønn istedenfor konstant å rakke ned på både menn og kvinner. Negative ting kan noen ganger skape komplekser der noen føler seg truffet av kommentarene. Positive ting kan kanskje gi folk et bedre selvbilde. Det virker som det er enklere å skrive hva som er turnoff enn hva som er turnon. Det kommer sikkert av at det er mange ting ved kulturen som man tar for gitt. Anonymous poster hash: 12g4a...426 Anonymous poster hash: 36d9f...426 Ser poenget ditt altså, men...... Men hva er turnon da? Pupper, ræv, lav som Tyrion Lannister, platinablond nikkedukke som ikke har noe særlig utdannelse da mannen føler seg mindreverdig ved siden av en høy og intelligent kvinne? Turnoff er jo enkelere egentlig. Hvis du har smilet til Gollum, trynet til en Balrog og snakker som treebeard så er det turnoff. Ser du derimot ut som the witch king of agmar, så er du badboy og det er turnon. Særlig med tanke på at the witch king er glad i hester og flygende dyr. Og hva ønsker vi menn. Jo vi vil ha "i am no man aaaaaaahhhhh" da hu kan beskytte oss hvis vi holder på å bli drept.
Gjest Daenerys Skrevet 25. desember 2013 #9 Skrevet 25. desember 2013 Tråden er ryddet for innlegg skrevet av utestengt bruker. Daenerys, mod.
Apefinger Skrevet 26. desember 2013 #10 Skrevet 26. desember 2013 Ser ikke helt hvordan denne tråden er forskjellig fra turn-off tråden, det vil være flust av kvinner som ikke kan identifisere seg med alt som blir ramset opp som turn-on, og vi har enda mer klaging og forsvarsposisjoner og bla og blaaaaa og ble. 1
waco Skrevet 26. desember 2013 #11 Skrevet 26. desember 2013 Eeeh, unnskyld at jeg blander meg, men som en observatør til dette skjønnhetsgalskapen har jeg noen innspill. Dere som sier at dette er en positiv tråd kan umulig være særlig oppegående. Ja positiv for de perfekte ja! Ja for de som får til alt i livet og er suksessfulle på alle mulige måter er jo dette selvsagt en positiv og inspirerende tråd, men for de som ikke er topp lista, de som røyker, de som er har dårlig selvtillit, for de som drikker, de som er ensomme så er jo dette her en motbydelig tråd som tar knekken på alt som er av rest-selvtilliten de fikk etter å ha lest hva som er turn off hos jenter..! Men morsomt er det å betrakte dere, ja det må jeg få lov til å si. Gøyalt og underholderne på alle mulige rare slags måter.
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2013 #12 Skrevet 26. desember 2013 -små pupper -blid -kvinner som får meg til å le -selvtillit/selvsikker -høyt utdannet Anonymous poster hash: 5591b...d96 2
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2013 #13 Skrevet 26. desember 2013 store nesebor 8) stønner høyt i senga frodig smil snorkelatter er sjarmerende høyere enn meg lange bein lange armer frappefitte niggalips sixpack himler ofte med øynene under økta pannelugg mystisk god ånde lukter godt Anonymous poster hash: 1c9ba...57e 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå