Gjest saya Skrevet 23. desember 2013 #1 Skrevet 23. desember 2013 Minsten får dette spillet til jul, stoooor stas. Men hva slags figurer bør vi kjøpe for at han skal ha det gøy? Jeg skjønner ikke, og jeg følte meg bare dummere etter å ha spurt på game stop....
liv Skrevet 23. desember 2013 #2 Skrevet 23. desember 2013 (endret) Han bør ha en av hvert element for å komme seg godt frem i spillet. Alle bør ikke være swap-force. Det kan være greit at det er en kjempe også. Vi kjøpte en bråte på finn Endret 23. desember 2013 av liv
Gjest saya Skrevet 25. desember 2013 #3 Skrevet 25. desember 2013 Han bør ha en av hvert element for å komme seg godt frem i spillet. Alle bør ikke være swap-force. Det kan være greit at det er en kjempe også. Vi kjøpte en bråte på finn Finn er jo er genialt tips, takk! Vet du hvor mange elementer det er totalt?
liv Skrevet 25. desember 2013 #4 Skrevet 25. desember 2013 Det er i allefall 16 av de swap-force, men det er 8 elementer, ild, vann, luft, teknologi, magi, vandød(undead), Jord og liv.
liv Skrevet 25. desember 2013 #5 Skrevet 25. desember 2013 Det er alltids greit å ha noen kjemper også for de kan åpne kister og dører andre ikke kan
Gjest saya Skrevet 26. desember 2013 #6 Skrevet 26. desember 2013 Tusen takk! Da er jeg ikke helt blank når jeg skal på shopping med jr i morgen, han skal få kjøpe seg noen for julegavepenger
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå