Gå til innhold

Hvilken veske? 7-8000kr

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har fått litt penger, og tenker å investere i en veske.

Fra før har jeg en bayswater i svart.. snuser litt på en oversized alexa som jeg har funnet på salg til 7000kr, men føler den er litt "oppbrukt". Bor ikke i Oslo så det er ikke sånn at alle fjortisene her har en slik, but still...

Hvilken ville du valgt? Anbefal gjerne en fin en til den prisen:)

Anonymous poster hash: cea66...37a

Videoannonse
Annonse
Gjest BabyBlue
Skrevet

Anbefaler deg å bla gjennom shopbop og net a porter for inspirasjon, der kan du finne mye fint som ikke er like opphypet :)

Skrevet

Anbefaler deg å bla gjennom shopbop og net a porter for inspirasjon, der kan du finne mye fint som ikke er like opphypet :)

Har allerede gjort det;) problemet er at de veskene jeg ser meg ut er mye dyrere enn 8000kr.. ellers sikler jeg på en mansur gavriel bucket bag, men den er utsolgt over alt!

Gjest BabyBlue
Skrevet

Har allerede gjort det;) problemet er at de veskene jeg ser meg ut er mye dyrere enn 8000kr.. ellers sikler jeg på en mansur gavriel bucket bag, men den er utsolgt over alt!

Aw, har sett at det er mye som er utsolgt på nett ja... har sikkert mye å gjøre med sesongen og at det er jul. MEN jeg husker i fjor at det var mye salg i januar på diverse nettsider, kanskje det er håp for de dyrere veskene da? Hvis ikke blir nye varer tatt inn på nyåret, så er sikkert bare å smøre seg med tålmodighet om du har satt deg inn på en veske.

Om du skal bestille den fra net a porter kan du legge det til på ønskelisten, så får du beskjed når den er inne igjen. Da kan du bestille den så fort du kan uten at andre stikker av med den igjen :)

Skrevet

Mulberry har steget i pris - du kan jo se på Finn.no? Har sett på noen fine jeg også, blant annet alexa... Kjøpte meg en marc jacobs clutch som jeg solgte der like etterpå selv, ble litt lei... sikkert mange som meg der ute:)

eller er du veldig nøye på at det skal være helt nytt?

Anonymous poster hash: a96cd...a88
Skrevet

Du kan dra til syden en uke for 7000.

Anonymous poster hash: 49375...851
Skrevet

Mulberry har steget i pris - du kan jo se på Finn.no? Har sett på noen fine jeg også, blant annet alexa... Kjøpte meg en marc jacobs clutch som jeg solgte der like etterpå selv, ble litt lei... sikkert mange som meg der ute:)

eller er du veldig nøye på at det skal være helt nytt?

Anonymous poster hash: a96cd...a88

Jeg MÅ ikke ha det nytt, men feks alexaen fant jeg på salg til 7000kr. Da vil jeg heller kjøpe den ny enn brukt;)

Skrevet

Du kan dra til syden en uke for 7000.

Anonymous poster hash: 49375...851

Takk for tipset, men jeg har allerede betalt for sydenturen min. Og noe mer ferie får jeg ikke.. Vil du fortelle meg hva annet jeg kan bruke mine egne penger på?

• Liker 5
Skrevet

Jeg driver å tenker på det samme. Jeg har en kjempefin Oversized Alexa i sjokolade, og har egentlig mest lyst på en Lily i enten Dark Blush eller Deer Brown. Klarer ikke å bestemme meg i det hele tatt. Så driver jeg å snuser litt på en klassisk Louis Vuitton. Vanskelig valg, dette!

Anonymous poster hash: 2f9dc...c54
Skrevet

Jeg driver å tenker på det samme. Jeg har en kjempefin Oversized Alexa i sjokolade, og har egentlig mest lyst på en Lily i enten Dark Blush eller Deer Brown. Klarer ikke å bestemme meg i det hele tatt. Så driver jeg å snuser litt på en klassisk Louis Vuitton. Vanskelig valg, dette!

Anonymous poster hash: 2f9dc...c54

Ja visst er det det! Jeg skal til london i midten av januar og vurderer å spare pengene til da. Men så er det faktisk ofte dyrere der..

Skrevet

Spar de til du har nok til en Louis Vuitton. bedre kvalitet og tidløse vesker finnes ikke. De har nå en helt ny burgunder veske i oversize str som jeg bare rett og slett sikler på. Men klarer ikke forsvare for meg selv å bruke så mye penger på en veske når jeg har to små barn...but still, drømmer om den vesken.

Anonymous poster hash: f0cf4...664
Skrevet

Spar de til du har nok til en Louis Vuitton. bedre kvalitet og tidløse vesker finnes ikke. De har nå en helt ny burgunder veske i oversize str som jeg bare rett og slett sikler på. Men klarer ikke forsvare for meg selv å bruke så mye penger på en veske når jeg har to små barn...but still, drømmer om den vesken.

Eh, vel der vil jeg si du tar hardt i :P

Anonymous poster hash: b258d...a0c

• Liker 3
Skrevet

Er det Alma du tenker på? Louis Vuitton har nydelige vesker, som dessverre sprenger budsjettet og vel så det.. de canvas monogram greiene som ligger mer i min prisklasse synes jeg ikke er noe fine.

Skrevet

Høres sikkert litt krass og bitchy ut nå, men for å være ærlig, hvis jeg var deg ville jeg ikke kjøpt en veske nå. Du sier at du egentlig vil ha en som er dyrere, etc. Jeg ville aldri kjøpt en veske til 7000-8000 kr bare fordi jeg hadde pengene. Jeg syns ærlig at en så dyr veske skal være noe man ønsker seg.

Jeg ville ha lagt de til side, spart det som mangler, og kjøpt den jeg virkelig ville ha. Den du ikke kan glemme. Den du ser for deg at du bærer på armen. Finn ut hvilken den er, og spar til du har nok. Det ville jeg ha gjort.

Uansett, klassiske, fine vesker er en bra investering som ikke taper seg så mye i verdi med tiden. Et bedre valg enn mye annet! ;)

• Liker 1
Gjest BabyBlue
Skrevet

Ja visst er det det! Jeg skal til london i midten av januar og vurderer å spare pengene til da. Men så er det faktisk ofte dyrere der..

I tillegg må du gjennom rødt i tollen om den koster over 6000.... og da må du betale toll og moms og alt det der. Går du på grønt uten å være sikret ender du opp med megabot, tror nok at tollerne har blitt litt flinkere til å sjekke folk som har vært på shopping i utlandet da luksusvarer bare blir dyrere og dyrere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...