Gå til innhold

Er det slik at utro menn fortsetter å lyve?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har lest noen innlegg her nå, fordi jeg mistenker min mann for å være utro. Han nekter plent, selv om jeg begynner å ha noen spor som tyder på det motsatte.

Samme hva jeg sier, så fortsetter han å lyve. Han vil sikkert lyve helt til jeg legger bevis opp i trynet på ham.

Hva er det som får menn til å gjøre slikt?

Anonymous poster hash: aa26a...2bd
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du aldri i hele ditt liv vært i en situasjon der du har løyet rett og slett fordi konsekvensene ved å si sannheten ville vært så store? Om noe du hadde gjort galt som liten, noe du har brukt for masse penger på som voksen, noe du har gjort eller sagt?

Ja, hvis han først har begynt å lyve, så fortsetter han nok til du kommer med bevis. Det er ikke noe som er "typisk menn", det er "typisk løgn".

Anonymous poster hash: f82d6...c3e
  • Liker 1
Skrevet

Jeg vet jo at han av og til har hatt en måte å omgå sannheten på , ved å "pynte"på ting, eller å ikke si noe. Det har ikke vært så alvorlige ting, men veldig irriterende. Nå ser det ut som at han har et større mønster for løgnene sine, og jeg har stolt ganske blindt på ham i alle år.

Skrevet

Når det gjelder utroskap får man aldri mer innrømmelse enn det personen ønsker å gi eller som kan bevises på noen måte. Det er så skambelagt å være utro at alle lyver og holder tilbake deler av sannheten. De har som oftest laget seg en grunn til utroskapen (lite sex i forholdet, kaldt forhold, lever bare som venner eller kolleger, mistet tenningen på partneren osv) og er derfor overbevist at de har rett på å følge kjærligheten og gjøre det som er best for seg selv.

Men dette er ikke noe bare menn gjør, her er kvinner og menn helt like.

Forstå det den som kan.

Anonymous poster hash: 95772...5d8
Skrevet

Det finnes nok ikke en egen rase som heter "utro menn" og at alle disse har identisk atferd. Jeg skjønner jo at du gjerne vil ha råd i denne situasjonen, men det er nok ingen her som kjenner han bedre enn deg.

Har du forresten bevis på at han lyver til deg eller er det kun din magefølelse som forteller deg dette?

Skrevet

Hva som får de til å gjøre sånn: Egoisme, grådighet og feighet.

Anonymous poster hash: f29d8...d90
Skrevet

Jeg har bevis..

Men han har aldri klagd på ekteskapet. Ja, for lite nærhet og sex i perioder, men han har ikke sagt han vil ut av ekteskapet. Snarere tvert i mot.

Skrevet

Som regel kan vi kvinner føle de på oss. Hvorfor kan ikke menn være trofaste? Eller holde seg til en dame? Hva er problemet? Etter facebook kom så er det blitt enda mer utroskap.

Anonymous poster hash: a90de...286
Skrevet

De aller fleste mennesker lyver og er egoistiske. Sånn er det bare!

Anonymous poster hash: a9918...09e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...