Gå til innhold

bursdagsgave til over 8tusen fra xen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I september hadde jeg bursdag og fikk en Marc Jacobs veske, ++ til nesten 10.000kr av kjæresten min. Samme mnd hadde vi vært sammen i et halv år og i halv årsgave fikk jeg et Acne skjerf og noe mer som ble rundt 2000kr. En mnd senere ble det slutt.

Herregud, jeg fikk helt sjokk når jeg så veska. Han hadde kommet på ideen når jeg sa jeg ville ha en slik veske (dette var mange mnd i forveien). Men ikke hadde giddet og invitstere så mye i en veske. Han sa at han hadde gitt det til xen sin og jeg trodde han ikke så sa bare "Seriøst??". Men det var visst tull. Har aldri fått en så dyr gave før og han har ikke en spesielt godt betalt jobb heller. Jeg byttet veska og la vel til noen hundrelapper. Siden vesken var såpass dyr ville jeg ha en jeg virkelig ville ha. Da sa han at han hadde kjøpt den hadde hadde kjøpt fordi han syns de andre liknet på noen jeg har fra før, og de andre igjen ble så dyre. (det er jo greit, men hallo.. var ikke 8-9000kr mye???)

Jeg vil tippe at han brukte 50 tusen bare på meg i løpet av de 7-8 mnd vi var sammen. Jeg lurer på hvor han fikk pengene sine fra.

Forholdet vårt hanglet allerde når vi hadde vært sammen i 5 mnd.....

Er det bare meg, eller prøvde han å kjøpe kjærligheten min?

Anonymous poster hash: 34790...e48
Videoannonse
Annonse
Gjest bustyvel
Skrevet

Han prøvde vel å være noe han ikke var da, og trodde du ville like det. Synd for han, for der sitter du med en veske og han kanskje med forbrukslån?

• Liker 3
Skrevet

Kjøpe kjærligheten din!? Hallo. Kanskje han bare prøvde å vise sin egen. Noen viser det ved å gi gaver.

Anonymous poster hash: b5b6e...006
  • Liker 3
Skrevet

Kjøpe kjærligheten din!? Hallo. Kanskje han bare prøvde å vise sin egen. Noen viser det ved å gi gaver.

Anonymous poster hash: b5b6e...006

Jeg er så enig det går an å være. Det er utenkelig for enkelte at folk kan gjøre noe hyggelig og velment. Enten bryr de seg ikke nok til å bruke noen penger på en, eller så anser de deg som en hore de kan kjøpe med ting. Det er faen meg ikke grenser for utakknemlighet.

Anonymous poster hash: 03cc2...bb1

• Liker 1
Skrevet

Jeg kjenner en som kjøper dyre gaver til alle han dater. Han sliter med stor kredittgjeld pga det. Og han er bitter på en ex han hadde for 5år siden pga alle gavene han kjøpte. Foreldrene hans er "fisefine", men han har en vanlig inntekt som gjør det vanskelig å opprettholde vanene og fasaden. Han er også veldig usikker på seg selv, mye uhell i kjærlighet, så han kjøper til alle dater for å imponere. Han har ny kjæreste nå, forholdet har vart i snart 6 måneder, spent på om han kjøper noe til henne.

Anonymous poster hash: 48386...364

Skrevet

Det er ikke meningen å virke utakknemlig for all del, missforstå meg rett. Nei, jeg anser ikke at han kjøper meg som i hore vettu, herregud, så frekk du er!

Noe kontanter hadde han jo. Han dro endel på mastercard, pågrunn av hans store forbrukt ble litt også endel større så kontoen min er fremdels oppspart enda. Prøvde jo og spanderere på han også, men hadde aldri råd til så mye.

Jeg bare begynte å lure litt etterhvert. Før vi ble sammen ga han meg gave på ca 1000 kr, og da hadde jeg ikke bestemt meg om jeg ville satse på han engang.

Anonymous poster hash: 46958...8ab

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...