AnonymBruker Skrevet 23. desember 2013 #1 Skrevet 23. desember 2013 Hei. Noen artikler mener man bør skape litt kontraster når man han ett varmt gulv, altså ha vegger som er kalde i fargen. Andre artikler mener man absolutt bør kjøre samme stil som gulv. Er gulvet varmt i fargen, bør veggene også ha en varm farge. Hva tror du? Jeg har honningfarget (varmt) gulv, men vil helst ha en kald grå farge på veggene. Kan dette gå, eller blir det for store kontraster? -Laila Anonymous poster hash: 9d201...f97
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2013 #2 Skrevet 23. desember 2013 Ingen som er god på farger her? Anonymous poster hash: 9d201...f97
MsMax Skrevet 23. desember 2013 #3 Skrevet 23. desember 2013 Jeg ville nok gått for en kald farge, men ikke grå tror jeg, synes ikke honning og grå funker så bra sammen..
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2013 #4 Skrevet 23. desember 2013 Jeg ville nok gått for en kald farge, men ikke grå tror jeg, synes ikke honning og grå funker så bra sammen.. Synd Jeg hadde sett for meg å ha grått og hvitt på soverommet, men gulvet er honningfarget. Anonymous poster hash: 9d201...f97
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå