AnonymBruker Skrevet 23. desember 2013 #1 Skrevet 23. desember 2013 Jeg har lyst til å flytte, enn så lenge står det ved drømmen. Jeg ser at selv om jeg drømmer om å bli boende i denne kommunen så er ikke boligprisene tilpasset at den drømmen skal gå i opfyllelse, så dermed må vi bytte kommune. Pr dags dato har jeg ett veldig, veldig bra besøkshjem til barna mine og de gjør oss veldig bra, vi vil veldig gjerne beholde dem, men vil det være mulig dersom vi flytter til ny kommune? Anonymous poster hash: a39c5...905
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2013 #2 Skrevet 23. desember 2013 Kanskje, kanskje ikke. Noen kommuner samarbeider om kommunale tjenester, andre gjør det ikke. Ring kommunen din og spør Anonymous poster hash: 3b5dd...c25
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2013 #3 Skrevet 23. desember 2013 Hvis det er privat og ikke kommunalt besøkshjem (noe jeg regner med at det er) så kan jeg ikke se problemet. Men det er den nye kommunen du flytter til som skal betale så det blir sikkert litt jobb med overføring sånnsettAnonymous poster hash: 93474...aac
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2013 #4 Skrevet 23. desember 2013 Det er gjennom barnevernstjenesten vi ha fått familien Anonymous poster hash: a39c5...905
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2013 #5 Skrevet 24. desember 2013 Det er gjennom barnevernstjenesten vi ha fått familien Anonymous poster hash: a39c5...905 Mulig at bvtj i ny kommune vil vurdere på nytt om dere får beholde denne tjenesten. Det går mye på økonomi dessverre. Anonymous poster hash: 93474...aac
Marionette Skrevet 24. desember 2013 #6 Skrevet 24. desember 2013 En venninne av meg er avlaster og hun flyttet fra Bærum til Oslo, men beholdt jobben
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå