AnonymBruker Skrevet 6. januar 2014 #21 Del Skrevet 6. januar 2014 Ble rygget på av en dame (surprise) mens jeg var ute å øvelseskjørte. Idioten kom ryggende i mitt felt rundt et hjørne og en busk. Beste var at hun prøvde å si det var vår feil fordi "det er vikeplikt fra høyre her". Ja, hvis du ligger i "ditt" felt og kjører bilen rett vei.... Women... Anonymous poster hash: 3328b...241 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2014 #22 Del Skrevet 7. januar 2014 Ikke voldsomme greier men hadde lånt bilen til mamma og pappa og ikke hatt lappen så veldig lenge. Mellom bensinstasjonen jeg var på og veien jeg skulle ut på var det en lav kant. Så da greide jeg å brette bilen rundt denne. En annen gang skulle jeg og en venninne på besøk til en tredje venninne og jeg skulle parkere langs veien. Kom litt for nær en hekk slik at venninna mi ikke kom seg ut, så skulle bare trille litt bak. Det sto ingen bak meg når jeg kom så tenkte ikke på å sjekke speilet. Men der var den fjerde venninna komt gitt! Så da ble det et lite smell når hengerfestet mitt traff hennes bil. Heldigvis bare skiltet hennes som måtte byttes. Hun som jeg kjørte på satt bare og så på at jeg trillet inn i bilen hennes. Hun var sikker på at jeg hadde sett henne. Anonymous poster hash: c8ade...44a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2014 #23 Del Skrevet 9. januar 2014 Skulle ut av en gårdsplass og speilblank smal vei. Sklei inn i siden på en bil som stod parkert. Skrev skademelding og bedt inn på kaffe siden jeg ikke bare hadde reist uten å si ifra.Anonymous poster hash: c3c95...6dc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OppNedPåAlt Skrevet 9. januar 2014 #24 Del Skrevet 9. januar 2014 Lekte rally og havnet i grøfta det viktigste er at det går bra med de involverte, selve bilen er materielle ting. Selvsagt er det kjipt og dyrt, men det er at alt er OK med personer som er det viktigste Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå