AnonymBruker Skrevet 23. desember 2013 #1 Skrevet 23. desember 2013 Hva jobber dere som? Hva slags utdanning har dere? Hva slags lønn startet dere på, og hvor lang tid tok det å komme dit dere er i dag? Har dere noen tips for hvordan man kan gjøre det bra karrieremessig og tjene gode penger? Anonymous poster hash: e7276...096
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2013 #2 Skrevet 23. desember 2013 For to år siden kom jeg opp på det nivået. Da skjønte jeg at jeg var dyktig nok til å starte eget. Det gjorde jeg og angrer ikke et sekund. Jeg måtte selvsagt noen trinn ned igjen på lønnsstigen, men det var kalkulert og vil endre seg. Jobber i reklamebransjen. Først og fremst må du se på arbeidssituasjonen din. Er det i det hele tatt mulig å tjene en million der? De færreste arbeidsplasser gir mulighet for det. Er det ikke mulighet bør du revurdere arbeidsgiver. Evt. satse på egen virksomhet. Anonymous poster hash: 42dc3...862
Ona IX Skrevet 23. desember 2013 #3 Skrevet 23. desember 2013 finn ut hva du interreserer deg i. finn et yrke som passer til dette. mye bedre enn å ha kjempelønn.. jeg jobber nå og har lønn ca 390-400. startet i nytt yrke i mars.. hadde da 340 i året. gikk opp 50 på bare 5 måneder! jeg vil mye heller jobbe i denne jobben enn å ha en jobb hvor jeg tjener 1,2, men gruer meg til jobb, og nesten ikke har hjemmetid.
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2013 #4 Skrevet 23. desember 2013 Du får bli bankraner eller luksusprostituert. Anonymous poster hash: 42dc3...862
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2013 #5 Skrevet 23. desember 2013 Revisor med eget firma. Du styrer arbeidstiden og antall kunder selv. Anonymous poster hash: 012ce...ed9
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2013 #6 Skrevet 23. desember 2013 Jeg har vurdert det innenfor min bransje (teknisk bransje) men jeg ser jo at de som gjør det veldig bra og tjener 1000K+ også jobber veldig mye. Null tid til familie i den gården, og når man regner det om til antall timer per år (ca 200% stilling for nesten alle jeg kjenner) så blir det uansett ikke så veldig gunstig betalt. Anonymous poster hash: d3096...182
Knirke Skrevet 23. desember 2013 #7 Skrevet 23. desember 2013 finn ut hva du interreserer deg i. finn et yrke som passer til dette. mye bedre enn å ha kjempelønn.. jeg jobber nå og har lønn ca 390-400. startet i nytt yrke i mars.. hadde da 340 i året. gikk opp 50 på bare 5 måneder! jeg vil mye heller jobbe i denne jobben enn å ha en jobb hvor jeg tjener 1,2, men gruer meg til jobb, og nesten ikke har hjemmetid. Når ble det automatikk i at de som tjener mye har det fælt på jobben? 3
Ona IX Skrevet 23. desember 2013 #8 Skrevet 23. desember 2013 Når ble det automatikk i at de som tjener mye har det fælt på jobben? Var ikke det jeg mente! Man burde velge en jobb som liker på tross av inntekt! Jeg vet om en som utdanner seg til ingeniør, og dette er det han "leker med" på fritiden, han bare elsker faget.. Og da er det bra han velger det, og ikke jus, bare fordi det er bedre betalt.
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2013 #9 Skrevet 24. desember 2013 Var ikke det jeg mente! Man burde velge en jobb som liker på tross av inntekt! Jeg vet om en som utdanner seg til ingeniør, og dette er det han "leker med" på fritiden, han bare elsker faget.. Og da er det bra han velger det, og ikke jus, bare fordi det er bedre betalt. Nå skal det sies at ingeniører fort kan tjene over en mill. Anonymous poster hash: 42dc3...862
Ona IX Skrevet 24. desember 2013 #10 Skrevet 24. desember 2013 Nå skal det sies at ingeniører fort kan tjene over en mill. Anonymous poster hash: 42dc3...862 Det var poenget mitt, en som brenner for et yrke like gjerne brenne for å kjøre trailer som å være lege! Men en advokat som hater jobben sin, vil gjøre en dårlig jobb, og vil ikke ha et godt liv. Mens derimot en trailersjåfør med kanskje under 400, vil ha et mye bedre liv, selv om man ikke har den dyreste bilen og største huset! 1
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2013 #11 Skrevet 24. desember 2013 Bli flygeleder, AFIS eller HFIS. Da tar det ikke mange årene før du er over en million. Anonymous poster hash: a3d05...4de
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå