Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

For noen år siden hadde jeg et ONS med en fyr, og selv om vi ikke har møttes igjen (bor forskjellige steder) har vi hatt litt kontakt på face og sms siden det. Nå har vi snakket en del sammen i det siste og funnet ut at vi skal møtes i romjulen, men da vi diskuterte hvor vi skulle møtes nevnte han plutselig en kjæreste og at hun var bortreist i jula så vi kunne være hos sånn. Jeg trodde vi skulle på date og har vært litt betatt av han, men så var det tydeligvis ikke sånn for han :( Vet ikke helt hva jeg skal gjøre. På en måte har jeg fortsatt lyst til å møte han fordi jeg er naiv nok til å tenke at han kanskje egetlig vil ha meg, men skjønner jo at jeg ikke bør tenke sånn. Noen råd?

Anonymous poster hash: cf84c...ada
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tenker du at han vil falle for deg, og dumpe jenta si?

Noen kommer dårlig ut her i større eller mindre grad uansett, så ikke vikle deg inn i større vansker enn du må.

Skrevet

Så lenge han har dame og flørter med deg, så er æren hans long gone. Var jeg deg, ville jeg tatt vare på min og gått fra svinet. Det beste som kan komme ut av å fortsette dette for din del, er at du får en type som var utro mot kjæresten sin. Hva hindrer han da fra å gjøre det samme mot deg?

Anonymous poster hash: b3672...f59

• Liker 3
Skrevet

Er det en fyr du i så fall vil være sammen med; en som avtaler dater med andre når du er utenbys?

• Liker 2
Skrevet

Ligg. Langt. Unna.

Skrevet

Så lenge han har dame og flørter med deg, så er æren hans long gone. Var jeg deg, ville jeg tatt vare på min og gått fra svinet. Det beste som kan komme ut av å fortsette dette for din del, er at du får en type som var utro mot kjæresten sin. Hva hindrer han da fra å gjøre det samme mot deg?

Anonymous poster hash: b3672...f59

Touché!

Skrevet

Er du _helt_ sikker på at det er flørting? Ikke bare vanlig høflighet?

Jeg er sprudlende og glad og hyggelig med alle, dessverre har noen gutter misforstått.. Selv om jeg ikke har vært i nærheten av flørting, bare vanlig venner slik jeg er med alle!

Anonymous poster hash: 4a43a...846

Skrevet

Folk med kjæreste som skal møte folk de har hatt ONS med er ikke noe å samle på spør du meg. Jg har selv hatt en kjæreste som har holdt på sånn, hvor jeg skjønte tilslutt at jeg er for bra for en sånn gutt, å det er alle jenter.. Dama hans er for bra gi han, du er for bra for han! Når du ennå ikke har møtt han annet enn på Facebook etter ONS'en så vil jeg si det er dumhet å gå inn i noe slikt EØS åpne øyne. Sett dg i respekt og si t du kunne møtt han dersom han ikke hadde dame.

Anonymous poster hash: 1cf90...84c

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...