AnonymBruker Skrevet 23. desember 2013 #1 Skrevet 23. desember 2013 Aksepterer dere at deres partner har venner på Facebook, som de har en seksuell fortid med?Anonymous poster hash: 9bf53...b98
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2013 #4 Skrevet 23. desember 2013 Hvorfor? Bør ikke fortid være fortid og tidligere, kortvarige flammer vike om man er i et forhold?Anonymous poster hash: 9bf53...b98
bruker_K Skrevet 23. desember 2013 #5 Skrevet 23. desember 2013 selvfølgelig. stoler på partneren min, og jeg har hatt mine forhold og selv om det ikke lenger er der, bryr jeg meg om personene.
Lea2 Skrevet 23. desember 2013 #7 Skrevet 23. desember 2013 Han gjør akkurat som han vil med slike ting. Ekser, gamle flammer whatever. Voksne mennesker bestemmer sånt selv. Fortid er fortid, men det betyr ikke at personene fra denne fortiden går opp i røyk og forsvinner.
Kira-delta Skrevet 23. desember 2013 #8 Skrevet 23. desember 2013 Hvorfor? Bør ikke fortid være fortid og tidligere, kortvarige flammer vike om man er i et forhold?Anonymous poster hash: 9bf53...b98 Fordi folk er forskjellig, og man har ikke lov til å nekte partneren sin kontakt med mennesker. Som du sier, fortid er fortid -ikke noe mer enn det.
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2013 #9 Skrevet 23. desember 2013 Bør kanskje nevnes at denne partneren selv på et tidligere tidspunkt har tatt opp dette temaet, og selv ønsket at min venneliste skulle være fri for tidligere seksualpartnere. Dermed er dette blitt et tema for meg, da det nylig kom frem at han selv ikke har det. TSAnonymous poster hash: 9bf53...b98
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2013 #10 Skrevet 23. desember 2013 Det står ingenting om at min partner er en han.. TSAnonymous poster hash: 9bf53...b98
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2013 #11 Skrevet 23. desember 2013 Den siste der er ikke skrevet av meg, det er snakk om en han jo! TS!!Anonymous poster hash: 9bf53...b98
Gjest Summers Skrevet 23. desember 2013 #12 Skrevet 23. desember 2013 Vanskelig å nekte da, kan være trygg på at de har pult noen klassekamerater eller noe.
Kira-delta Skrevet 23. desember 2013 #13 Skrevet 23. desember 2013 Bør kanskje nevnes at denne partneren selv på et tidligere tidspunkt har tatt opp dette temaet, og selv ønsket at min venneliste skulle være fri for tidligere seksualpartnere. Dermed er dette blitt et tema for meg, da det nylig kom frem at han selv ikke har det. TSAnonymous poster hash: 9bf53...b98 Høres lite effektivt ut "hvis du er kjip mot meg skal jeg hvertfall være kjip mot deg". Jeg mener ikke at jeg syns situasjonen er grei, men det ser ikke ut som om noen av dere har respekt for hverandre.
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2013 #14 Skrevet 23. desember 2013 Jeg har respekt for kjæresten min, og respekterte ønsket hans. ..som ikke ble fulgt opp fra hans side, og jeg føler meg ført bak lyset. Anonymous poster hash: 9bf53...b98
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2013 #15 Skrevet 23. desember 2013 Jeg lurer forresten på hvordan du kan si det utifra noen små linjer fra meg.Anonymous poster hash: 9bf53...b98
Kira-delta Skrevet 23. desember 2013 #18 Skrevet 23. desember 2013 Jeg har respekt for kjæresten min, og respekterte ønsket hans. ..som ikke ble fulgt opp fra hans side, og jeg føler meg ført bak lyset. Anonymous poster hash: 9bf53...b98 Jeg lurer forresten på hvordan du kan si det utifra noen små linjer fra meg.Anonymous poster hash: 9bf53...b98 Jeg mener at det ikke er respekt for seg selv eller for han å gå med på noe sånt. For å si det ganske enkelt "ok, jeg tråkker i den bæsjen fordi du vil jeg skal det, men da skal du gjøre det også selv om jeg vet at det er kjipt". Det er jo bare å tråkke hverandre ned... Kjærester skal gjøre hverandre trygge, da må det settes grenser, men ikke grenser som kontrollerer.
Kosetiger Skrevet 23. desember 2013 #19 Skrevet 23. desember 2013 Jeg mener at det ikke er respekt for seg selv eller for han å gå med på noe sånt. For å si det ganske enkelt "ok, jeg tråkker i den bæsjen fordi du vil jeg skal det, men da skal du gjøre det også selv om jeg vet at det er kjipt". Det er jo bare å tråkke hverandre ned... Kjærester skal gjøre hverandre trygge, da må det settes grenser, men ikke grenser som kontrollerer. Kira-Delta, jeg skjønner at du og kjæresten din er komfortabel med å vite dere begge har venner på Facebook som dere har pult. At andre par ikke er det, betyr ikke at de dytter hverandre i bæsj. Og her er vel mye av problemet til ts at hennes kjæreste har oppfordret til en spilleregel, men selv brutt den. Så om noen ikke viser respekt og skaper utrygghet på akkurat dette punktet, later det til å være hannen i forholdet. Så kanskje du bør fokusere litt mer på selve problemet, heller enn å snakke nedlatende om hele forholdet deres, som vi vet lite om. TS; Ang sexualpartnere på Facebook, bør man generelt snakke med kjæresten om det, om man har et problem med det. Så finner man en løsning sammen. Når det gjelder din situasjon, virker det som om dere har vært igjennom denne delen. Da skjønner jeg du føler deg ført bak lyset. Du får sette deg ned med kjæresten din og snakke om hvorfor han ønsker at du skal slette dine seksualpartnere, men selv beholder sine på Facebook. Håper det ordner seg for dere. Lykke til
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2013 #20 Skrevet 23. desember 2013 Ikke TS, men av og til sliter jeg litt med akkurat dette. Kjæresten min har hatt sex med stort sett alle venninnene sine ( sikkert noen ONS der også). Vi har snakket om dette og han vil ikke slette dem på Face, da vil han heller slette seg selv. Det vil ikke jeg. Til opplysning har jeg opplevd mye utroskap i mine tidligere forhold. Jeg vet jeg ikke skal dra fortiden med meg, og stoler på han. Det er bare det at det stikker litt av og til, og jeg er egentlig ikke komfortabel med alle damene han har på Face. Blir sittende og lure hvem av de han har hatt sex med, hvem er kolleger, hvem er slekt, osv. Jeg vet dette er mitt problem, og prøver å skyve det unna, siden jeg stoler på han, men noen ganger kommer følelsene snikende. Det er vel ikke så mye å gjøre med det...? Anonymous poster hash: cbb08...6b2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå