Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

må bare få en definisjon på en som har 25 veninner og tre kompiser, og på fest bare holder sammen med veninnene og ikke slår av et eneste ord med "gutta"..?

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

bra! det var det jeg og har konkludert med.

Gjest Anonymous
Skrevet

En som har sansen for jentene er vel ikke nødvendigvis hverken det ene eller det andre... :roll:

Men har du spurt hva han selv syns da? Hvorfor han ikke henger med gutta mener jeg? Kan jo være enkelte gutter er for brølete og tøffe??

Jeg har en kompis som har flere jentevenner enn guttevenner uten at han er hverken feminin eller homofil av den grunn :hoho:

K.

Gjest Anonymous
Skrevet

Ville trodd han var jentegæærn, jeg..

Ser ingen grunn til å påstå at han er verken feminin, homsete, jente i guttekropp eller noe slik pga hvilke venner han har.

Selv har jeg flest guttevenner.. Og er guttegærn! (og ganske feminin.. selv om jeg ikke orker å snakke om klær og sminke osv i timesvis.. :roll: )

Gjest TomKrus
Skrevet

De tre guttekompisene er kanskje ikke hans beste venner?

Skrevet

Fyr med stort ego som liker masse bekreftelse, eller en som er sjenert oglettere slapper av sammen med jenter? Har han mange søstre? Vokst opp uten pappa?

Jeg kjenner gutter som er sånn. De har enten et enormt ego - eller så er de homser. Go figure...

Gjest Magne
Skrevet

Hei, jeg er sånn..

har mange jente venner, ser ikke noe galt i det..

Men har da endel kompiser også da.

Selv om jeg kjenner mange jenter, er det nok ikke forde jeg er verken homo, eller har et så alt for stort ego...

Det handler nå heller om å finne folk uavhengig kjønn som man kan slappe av med, og trives i selskap med :wink:

Gjest Fighter
Skrevet

Tror det er både normalt og bra å ha venner av begge kjønn. Tror ikke man kan konkludere med annet enn at noen av de jentene var venner av han.

Skrevet

Jeg har mange guttevenner jeg, og har ikke overhode noe behov for å måtte snakke med jenter på en fest om det hadde vært den fordelingen det her er snakk om.

Gjest Feminin
Skrevet

Det er utvilsomt noe homeseaktig og feminint ved ham....(uten at det er noe galt med det).

Min ex-sambo var akkurat slik! Han viste seg å være bi..

Gjest Pterodactylkake
Skrevet

Har en jentevenn og flere kamerater.

Gjest Embla s
Skrevet

Kjenner mange menn som trives bedre med jentekompiser enn guttekompiser (selv om de omgås begge deler). Nå skal det sies at jenter modererer jentesnakken sin når det er en gutt med. Og det samme gjelder i høyeste grad for gutter/menn og (etter hva jeg har fått høre) når det er jenter til stede. Med andre ord; Man blir sjeldent "en av jentene/en av gutta", for man modererer seg..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...