AnonymBruker Skrevet 22. desember 2013 #1 Del Skrevet 22. desember 2013 Har et aldri så lite problem her nå.. Jeg elsker min Este Laudeer Double Wear foundation! Bruker fargen 3WI (Tawny). Husker jeg bestilte den på blush.no, og håpet på at fargen stemte, og det gjorde den! Passer perfekt.. men de har ikke den fargen på nettsiden lenger (eller øyeblikket, alt etter som) Har også vært innom alle parfymerier i byen og kjøpesenterer i dag, men det virker ikke som det er en farge de selger i butikken? Heller ikke på kicks sin hjemmeside har de den fargen.. Skulle til å bestille fra hjemmesiden til EsteLaudeer, men de sendte kun til USA og Canada. Så fant jeg den på Strawberrynet.. men syntes hele siden ser helt useriøs ut, og har også hørt mye dårlig om den butikken.. at det er fake produkter, du ikke får varene, at de trekker deg for masse penger etc.. så er veldig skeptisk.. Er det noen som vet hvor jeg kan kjøpe den? Eller om strawberrynet er trygt? Og siste utvei.. noen som vet om en foundation som er tilnærmet lik? Hvordan den dekker, ser ut på huden, lenge den varer osv.. Hadde satt stooooor pris på om noen ville hjulpet meg, har et lite panikkanfall her nå. Anonymous poster hash: defe8...380 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 23. desember 2013 #2 Del Skrevet 23. desember 2013 Virker ikke som at de har sluttet å lage den, nei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigress Skrevet 23. desember 2013 #3 Del Skrevet 23. desember 2013 Søk på Temtalia etter "dupes" for den du har: temptalia.com. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 23. desember 2013 #4 Del Skrevet 23. desember 2013 Men hvor gammel er flaska di`?? For foundationen fikk nemlig ny formel i sommer og er mer flytende nå, mer lik double wear light, jeg ble så lei meg og rasende at jeg gav bort flaska mi fordi jeg ikke likte den. Fikk en tube av den matte utgaven og er fornøyd igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2013 #5 Del Skrevet 23. desember 2013 Kanskje jeg bare har vært uheldig da, og må lete videre.. Kjøpte den vel i september tror jeg. Hadde DW light før det, men likte den ikke noe særlig. Syntes den er perfekt jeg! Men i og med at jeg bestilte fra blush (som jeg også har hørt selger gamle varer etc..) så kan det jo være mulig jeg fikk den gamle formelen?? Får ikke håpe det! Den matte tuben? Hvilken er det? Anonymous poster hash: defe8...380 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trollmor89 Skrevet 23. desember 2013 #6 Del Skrevet 23. desember 2013 Prøv ebay Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 23. desember 2013 #7 Del Skrevet 23. desember 2013 Kanskje jeg bare har vært uheldig da, og må lete videre.. Kjøpte den vel i september tror jeg. Hadde DW light før det, men likte den ikke noe særlig. Syntes den er perfekt jeg! Men i og med at jeg bestilte fra blush (som jeg også har hørt selger gamle varer etc..) så kan det jo være mulig jeg fikk den gamle formelen?? Får ikke håpe det! Den matte tuben? Hvilken er det? Anonymous poster hash: defe8...380 Double Wear Maximum Cover. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2013 #8 Del Skrevet 23. desember 2013 Double Wear Maximum Cover. Leste litt om den nå, virket som det kunne være noe for meg! Holder den hele dagen? Anonymous poster hash: defe8...380 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 24. desember 2013 #9 Del Skrevet 24. desember 2013 Leste litt om den nå, virket som det kunne være noe for meg! Holder den hele dagen? Anonymous poster hash: defe8...380 Holder helt til du tar den av med vannfast sminkefjerner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå