AnonymBruker Skrevet 22. desember 2013 #1 Skrevet 22. desember 2013 Nå er jeg dratt hjem til mine foreldre på juleferie. Ser at vennene mine storkoser seg i byen, og her sitter jeg da.. og ser nrk hele dagen. Her skal jeg være en uke! Hvordan skal jeg holde ut? Er så mange tanker som dukker opp i hode mitt, blir helt gal. Skulle ønske jeg hadde mann og barn, og ett eget hus å styre i. Flere som har det slik? Det er så kjipt å være singel i jula. Anonymous poster hash: 2edae...d36
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2013 #2 Skrevet 22. desember 2013 Løs i rassen?Anonymous poster hash: ea3de...507
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2013 #3 Skrevet 22. desember 2013 Vær glad du slipper skrikende og kranglende barn, en mann som ikke gjør det han sier han skal gjøre, sure sokker, stress og mas på grunn av økonomi og alt som liksom skal være så frydelig perfekt! Finn deg en elsker, da har du nok å tenke på Anonymous poster hash: afa56...685
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2013 #4 Skrevet 22. desember 2013 Vær glad du slipper skrikende og kranglende barn, en mann som ikke gjør det han sier han skal gjøre, sure sokker, stress og mas på grunn av økonomi og alt som liksom skal være så frydelig perfekt! Finn deg en elsker, da har du nok å tenke på Anonymous poster hash: afa56...685 Er ikke det sjarmen? Jeg klarer ikke sitte stille. Men her har jeg ikke stort å finne på. Så ett natur program i fire fimer i sta og lengta ut. Jeg liker stress, og unger som lager ett sabla liv og må ha noe som skjer rundt meg hele tiden! Hehe nei nå er jeg virkelig frustrert.. håper jula 2013 er den siste jeg feirer uten kjæreste. Elskere har jeg hatt nok av, det blir jo bare trøbbel?! Anonymous poster hash: 2edae...d36
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå