AnonymBruker Skrevet 22. desember 2013 #1 Skrevet 22. desember 2013 Scrollet gjennom sukker og fant han, pålogget. Vet ikke helt hvordan jeg skal stille meg til dette, men for litt siden sa hun "haha jeg hadde også profil på sukker da jeg var singel, men ikke nå".. Jeg kjenner ikke han så godt. Hva hadde dere gjort?Anonymous poster hash: fc6be...a49
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2013 #2 Skrevet 22. desember 2013 Scrollet gjennom sukker og fant han, pålogget. Vet ikke helt hvordan jeg skal stille meg til dette, men for litt siden sa hun "haha jeg hadde også profil på sukker da jeg var singel, men ikke nå".. Jeg kjenner ikke han så godt. Hva hadde dere gjort?Anonymous poster hash: fc6be...a49 Om jeg hadde blitt sammen med en annen person gjennom sukker så hadde jeg bestemt meg for å slette brukerne min, tror nok kjæresten min hadde gjort det samme :D Anonymous poster hash: 0c034...e74
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2013 #3 Skrevet 22. desember 2013 Det kan være helt uskyldig. Anonymous poster hash: 7aecf...dda 1
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2013 #4 Skrevet 22. desember 2013 ville sagt ifra... fant min eks på datingside fordi han sto pålogget via sin data. hadde ikke mye å forsvare seg med der gitt... Anonymous poster hash: 910e0...c4a 1
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2013 #6 Skrevet 23. desember 2013 Vær en god venninne, fortell henne det. Anonymous poster hash: b0091...2b4 1
Noteknekk Skrevet 23. desember 2013 #7 Skrevet 23. desember 2013 Hadde det vært ei god venninne så hadde jeg sagt fra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå