Gjest anobano Skrevet 22. desember 2013 #1 Del Skrevet 22. desember 2013 (endret) . Endret 12. oktober 2014 av anobano Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vhp Skrevet 23. desember 2013 #2 Del Skrevet 23. desember 2013 Jeg har Ektorp sofa fra Ikea, veldig god og myk å sitte i. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lady.In.Heels Skrevet 23. desember 2013 #3 Del Skrevet 23. desember 2013 Jeg skal kjøpe sofa, men selv om jeg har vært i alle møbelbutikker og prøvd så si alle sofaene så finner jeg ingen som er gode å sitte i. De er liksom steinharde.. Noen ideer til en sofa som er god å sitte i? Bolia har 50% på utvalgte sofaer nå. Gode og sitte i, og knall god kvalitet Lekre er det også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest anobano Skrevet 25. desember 2013 #4 Del Skrevet 25. desember 2013 Noen flere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest anobano Skrevet 4. januar 2014 #5 Del Skrevet 4. januar 2014 bump Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hufsa! Skrevet 5. januar 2014 #6 Del Skrevet 5. januar 2014 Heia,har stoffsofa fra Home&Cottage eller Living ,beste sofa jeg har hatt.Mener den heter Obura.Billig og kjempegod.Og alle som er på besøk sier den er kjempegod og da er den jo det ;-)) 3 og 2,5 seter.Vennina mi har en hjørne derfra,kjempegod den au.Så sjekk ut de møbelbutikkene.Lykke til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
My_Lady Skrevet 5. januar 2014 #7 Del Skrevet 5. januar 2014 Paso Doble fra Furninova. Selges hos Bohus. Kjempe myk og deilig å sitte/ligge i + veldig fin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Høhø Skrevet 5. januar 2014 #8 Del Skrevet 5. januar 2014 Jeg har en Zero fra Møbelringen. Rimelig og god. Var litt hard i begynnelsen, men ble myk etterhvert som den ble sittet inn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest anobano Skrevet 13. januar 2014 #9 Del Skrevet 13. januar 2014 (endret) . Endret 12. oktober 2014 av anobano Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå