Gå til innhold

Er jeg aldri god nok til at noen vil være mer enn en elsker for meg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er litt fortvilt om dagen. Jeg har drevet på med nettdating siden det ble slutt med kjæresten for 8 måneder siden. Jeg har møtt flere, men alle prøver seg på meg sexuellt så og si! Og da tenker jeg at de bare ser på meg som god nok i senga. Hvordan skal jeg bygge opp troen til meg selv i forhold til en mann ?

Jeg har en date nå, som jeg hele tiden gir etter for... men ser ut som om han kun ønsker sex.... forstår han ikke. Føler meg svak.

Jeg har følt meg veldig lite innstillt på å ha meg en samboer også igjen, for jeg har mistet troen , kanskje derfor. Har barn fra tidligere forhold, og det forholdet var forferdelig tøfft. Og han stakk til en annen dame som gikk foran meg... Vi var igjennom mye.Jeg kjenner også at jeg har mer enn nok med mine egne problemer om dagen... enn å desperat date... Noen som har råd til hvordan bygge seg opp igjen.

Anonymous poster hash: 07497...fcf
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er bedre å leve lykkelig alene enn ulykkelig sammen med noen.

Derfor skal du leve alene til du finner deg selv og bygger deg opp igjen. Bli heller med på noen som interesserer deg - f.eks ta pianoundervisning eller begynn på et kurs - språk, tegning, maling, sying..

eller kanskje du er mer interessert i sport?

Etter en tid, når du minst venter det, så dukker nok den rette opp.

Slik du holder på nå, så ødelegger du bare deg selv ... ikke la deg utnytte mer. Du trenger ikke bekreftelse gjennom sex, men gjennom at noen ønsker å bli kjent med DEG!

Derfor skal du bruke tid på deg selv en stund så du finner igjen deg selv. :)

• Liker 2
Skrevet

Jeg er litt fortvilt om dagen. Jeg har drevet på med nettdating siden det ble slutt med kjæresten for 8 måneder siden. Jeg har møtt flere, men alle prøver seg på meg sexuellt så og si! Og da tenker jeg at de bare ser på meg som god nok i senga. Hvordan skal jeg bygge opp troen til meg selv i forhold til en mann ?

Jeg har en date nå, som jeg hele tiden gir etter for... men ser ut som om han kun ønsker sex.... forstår han ikke. Føler meg svak.

Jeg har følt meg veldig lite innstillt på å ha meg en samboer også igjen, for jeg har mistet troen , kanskje derfor. Har barn fra tidligere forhold, og det forholdet var forferdelig tøfft. Og han stakk til en annen dame som gikk foran meg... Vi var igjennom mye.Jeg kjenner også at jeg har mer enn nok med mine egne problemer om dagen... enn å desperat date... Noen som har råd til hvordan bygge seg opp igjen.

Du må ikke gi opp nettdating, startet for 1 uke siden selv og (jeg er en gutt) har lest om at det er en del "kjekke" gutter der som er bare ute etter sex og det er en del "gale" eller "syke" folk der så du må bare være veldig forsiktig når du skal date eller finne på noe med en gutt fra dating nettsider :D

Anonymous poster hash: 9d81d...0c5

Skrevet

Har du vurdert å droppe nettdatingen og bare prøve i det virkelige liv?

Skrevet

Gjør som meg. Ta deg god tid alene. Ingenting løper fra deg. Du vil ikke finne rette mann hvis du leter etter han. Og nett dating er jo plass nr 1 for useriøsitet. Bygg deg opp slik at du kan være med på noe sosialt, som turgrupper eller idrett eller andre aktiviteter og hobbier. Der møter du andre mennesker hvor man ikke har datingpresset på seg. Vær åpen for at alt kan skje, men at du må sette visse krav til hva du ønsker deg. Viktig at du vet så mye som mulig av hva du ønsker. Den rikige mannen i ditt liv vil tenke på helt andre ting enn bare sex, han vil "se deg" og dine behov. Lykke til :)

Anonymous poster hash: 9e49f...04c
Skrevet

Jeg tror du trenger å ta deg tid til å bearbeide bruddet og bygge deg opp igjen. Et nytt forhold høres ut som det siste du bør tenke på akkurat nå. Hvorfor synes du det haster sånn?

Anonymous poster hash: a895c...492

Skrevet

Trådstarter: er enig med dere. Jeg tror jeg trenger tiden til å bygge meg opp. Jeg føler meg svak. Vet ikke hvorfor...men spesiellt etter bruddet med far til barna mine for to år siden, så har jeg følt meg egentlig veldig urolig på innsiden. Jeg føler at jeg går rundt å er svært nervøs hele tiden. Så jeg har bestemt meg for å heller finne mer roen i meg selv nå en stund. Viktig det!. Føler meg også veldig unormal som sliter innvendig slik jeg gjør. Men når jeg ser på de mennene jeg har møtt fra nettdatingen så er jeg vel normal i forhold, er så mye rart!!!!

Tusen takk for svar. Viktig er å finne harmonien og roen i livet først så får kjæreste komme siden. Det haster ikke!.

Skrevet

Siden du allerede har barn, så tror jeg jeg ville fokusert på å bygge opp ett godt liv for deg og barna. De eneste jeg skjønner har veldig fokus på å finne seg en mann er damer på over 30 uten barn. Det stresset slipper du :)

Anonymous poster hash: a895c...492

Skrevet

Har du vurdert å droppe nettdatingen og bare prøve i det virkelige liv?

De fleste som prøver nettdating lykkes jo ikke i det virkelige livet heller.

Anonymous poster hash: cf304...811

Skrevet

Slutt å føl at du er svak og gir etter. Har du ikke sex fordi det er digg og føles bra? For hvis ikke bør du slutte med det. Da får du evt bare ta en pause, for da trenger du å bearbeide bruddet først. Du høres ikke ut som du er klar for et nytt forhold, og da merker selvfølgelig menn det også.

Anonymous poster hash: d768a...c95
  • Liker 1
Skrevet

Det er mange useriøse menn på nettet som kun er ute etter en ting. Som bruker nettdating som en måte å få sex på. Jeg drev selv med nettdating etter at jeg ble alene med barn. Mest fordi det var spennende og godt å komme seg litt ut på date igjen. Hadde sex med noen av de også fordi jeg trengte sex etter og ha vært i et skrantende forhold i lang tid uten sex. Så etter 3 måneder med mye dating møtte jeg han som nå er min samboer. En snill, seriøs mann som var ute etter noe mer. Min erfaring er at du som alenemor burdr se etter en som har barn selv, de er ofte ute etter noe mer seriøst. De som ikke hsr barn selv vil ofte ha kun sex med oss alenemødre for de vil ikke ta på seg ansvaret for andres barn.

• Liker 1
Skrevet

Slutt med å gi dem karamellen hvis du egentlig ikke vil.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Den ene behøver ikke å utelukke det andre, tenker jeg ;). Og sex har ofte for mange gjerne både med følelser, interesse og begjær å gjøre. Men ta den tiden du trenger. Føler du deg utrygg på at det faktisk er deg som person de er interessert i, og vil vite dette før noe mer skjer, så ta det rolig og unngå seksuelle temaer frem til du føler deg komfortabel med det.

Endret av Ibsenfrue
Skrevet

Det stemmer da ikke.

Skrevet

Da må man jo se på hva som er grunnen til det. For det ER en grunn til det, som man uansett må gjøre oe med.

Skrevet

jeg vet ikke hvor jeg skal finne den mannen i det virkelige liv. Blant annet så har jeg lite kontaktnett. Jeg omgir meg mest med familie, kollegaer (som er enten for unge eller for gamle til forhold med meg)...., osv. Jeg går aldri ut på byen. Men jeg har facebook. Og der har jeg fått opp kontakt med gamle kamerater fra barndommen som også er singel, men ikke helt mine typer det heller.... Jeg får lett kontakt med menn... så det er ikke et problem. Men de viser meg mer en sexuell interesse, enn noe annet. Hvis de viser noe annet så er det gjerne menn jeg ikke er interessert i....

Men jeg har opplevd en overflom av menn med samme trend.

Her skal jeg gi et eksempel på hva menn jeg har møtt skriver til meg på sms:

"Jeg har drømt om deg i natt. Drømte en våt drøm" - et dette noe å få ? Den mannen har jeg kun sett to ganger inreal i mitt liv... også skriver han allerede det?..... Da tror jeg automatisk at han er ute etter sex....

En annen skriver:

" Jeg mangler deg i senga mi, hadde vært godt å lagt inntil deg"..... Denne mannen kjente jeg fra barndommen og var på en date med, etter dette begynte han å skrive slik....

en tredje skriver:

"skal jeg komme til deg å pule deg?. Hvis ikke så kan jeg alltid sitte å holde deg med selskap i kveld".

Høres disse meldingene lovende ut? Dere skjønner hva jeg mener.. jeg føler meg useriøst skrevet til

• Liker 1
Skrevet

trådstarter....: og det som skjer er at det er ikke bare tre som skriver slik: Alle menn jeg får kontakt med skriver på den måten til meg, så jeg er litt oppgitt ;) . Men jeg er 37 år, så jeg klarer meg pent uten mann. Jeg har barn å leve med. Innimellom er det herlig å ha sex ja.... Men på en måte er det ikke så godt å ha sex med en useriøs fyr, som en seriøs fyr. Men jeg får prøve å finne roen, og ikke haste. Jeg har lyst på ett barn til, men det er ikke et must siden jeg allerede har barn. Det er godt å vite :)

Skrevet

Hvorfor skal du ha ny kjæreste allerede? 8 mnd er jo ingenting. Ro deg litt ned og få orden på livet ditt først!

Skrevet

jeg vet ikke hvor jeg skal finne den mannen i det virkelige liv. Blant annet så har jeg lite kontaktnett. Jeg omgir meg mest med familie, kollegaer (som er enten for unge eller for gamle til forhold med meg)...., osv. Jeg går aldri ut på byen. Men jeg har facebook. Og der har jeg fått opp kontakt med gamle kamerater fra barndommen som også er singel, men ikke helt mine typer det heller.... Jeg får lett kontakt med menn... så det er ikke et problem. Men de viser meg mer en sexuell interesse, enn noe annet. Hvis de viser noe annet så er det gjerne menn jeg ikke er interessert i....

Men jeg har opplevd en overflom av menn med samme trend.

Her skal jeg gi et eksempel på hva menn jeg har møtt skriver til meg på sms:

"Jeg har drømt om deg i natt. Drømte en våt drøm" - et dette noe å få ? Den mannen har jeg kun sett to ganger inreal i mitt liv... også skriver han allerede det?..... Da tror jeg automatisk at han er ute etter sex....

En annen skriver:

" Jeg mangler deg i senga mi, hadde vært godt å lagt inntil deg"..... Denne mannen kjente jeg fra barndommen og var på en date med, etter dette begynte han å skrive slik....

en tredje skriver:

"skal jeg komme til deg å pule deg?. Hvis ikke så kan jeg alltid sitte å holde deg med selskap i kveld".

Høres disse meldingene lovende ut? Dere skjønner hva jeg mener.. jeg føler meg useriøst skrevet til

Ha ha ha. For noen typer du møter. Hva skjedde med normal høflighet?

Med hilsen fra:

Jon Are

Skrevet

Etter 8 måner, så begynner du å tenke slik? Ja, ja. Det er jo ikke så lenge etter de fleste sin standard tror jeg, heller er det nok like godt å være singel litt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...