Gjest Anonymous Skrevet 14. mai 2004 #1 Skrevet 14. mai 2004 Jeg har veldig små tenner, har alltid hatt det. Føler meg veldig unormal.. Er det noe dere legger merke til og ser på som mindre pent?
Gjest Fighter Skrevet 14. mai 2004 #2 Skrevet 14. mai 2004 Du er sikkert pen. Folk er forskjellige. Noen har små neser, noen store ører andre rare hender. Vi har alle være komplekser, men jeg tror det er bare oss selv som legger merke til dem. Puss tennene dine og bruk tanntråd så unngår du hull, smil pent og nyt våren.
Gjest Anonymous Skrevet 14. mai 2004 #3 Skrevet 14. mai 2004 Synes det er fint med litt små tenner jeg. Eller middels. Noe jeg ikke synes er så fint, er store "hestetenner"..da mener jeg ekstremt store. Men hvor store tennene ser ut kommer jo an på hvor stort ansikt og munn eieren har. :-)
Gjest Moonshadow Skrevet 14. mai 2004 #4 Skrevet 14. mai 2004 Jeg har selv små tenner og har fått masse komplimanger for det. Mange synes vel det er søtt..
Gjest Pet Skrevet 14. mai 2004 #5 Skrevet 14. mai 2004 Jeg synes også små tenner er søtt. Synes også litt skeive tenner og litt utstående tenner er sjarmerende.
Gjest Anonymous Skrevet 15. mai 2004 #6 Skrevet 15. mai 2004 Så hyggelig å høre at noen synes det er søtt! :-) Nå ble jeg glad.
Gjest Anonymous Skrevet 15. mai 2004 #7 Skrevet 15. mai 2004 Jeg og venninna mi blir kalt musa og hesten. Grunnen? Jeg har små "musetenner" og venninna mi store "hestetenner"! Vi får begge komplimenter for tennene våre Synes selv det er sjarmerende med små tenner (store også da)
Alterna Skrevet 16. mai 2004 #8 Skrevet 16. mai 2004 Det viktigste er at de er rene og sunne! Små tenner er jo søtt og pent!
Icy Skrevet 16. mai 2004 #9 Skrevet 16. mai 2004 her kan man faktisk bruke utrykket smått og godt! lol
Gjest Anonymous Skrevet 16. mai 2004 #10 Skrevet 16. mai 2004 Jeg har små tenner. Kunne ønske at jeg kunne forstørre dem på et vis. Ingen ting er vakrere enn et bredt, hvitt og strålene glis. Folk med vakre smil får lettere sympati, og blir ofte valgt framfor oss med musetenner både med tanke på partnerskap og yrkesliv. Synd, men sant.
Gjest Gjest Skrevet 12. mars 2013 #11 Skrevet 12. mars 2013 Jeg har ikke egentlig veldig små tenner, men de sitter så høyt oppe, så når jeg smiler så synes ikke hele tanna.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå