AnonymBruker Skrevet 22. desember 2013 #1 Skrevet 22. desember 2013 Hva synes dere å ha en utenlandsk kjæreste? Da spør jeg menn.Jeg har blitt stup forelsket i en dame fra Pakistan.Hun er utrolig vakker, snill og intelligent.Hun vil ikke ligge med meg for det er ikke tillatt i religionen hennes.Jeg er forelsket jeg er villig til å gjøre alt for å få henne.Har noen vært borti noe slikt?Anonymous poster hash: 05193...973
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2013 #2 Skrevet 23. desember 2013 Ikke jeg, men sikkert mange andre på forumet. Du gjør jo som du vil, men det er liten tvil om at det blir vanskeligheter når dere er så forskjellige. Om du er norsk, vil jo f.eks. jul og andre tradisjoner kanskje bli et problem. Dere er jo så forskjellige. Anonymous poster hash: eb2b4...5f2
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2013 #3 Skrevet 23. desember 2013 Jeg har ingenting imot damer fra andre land, men kulturforskjellen er ofte for stor. Synes det er nokså unødvendig hvis det kan unngås, men kjærligheten den er uranssakelig er det vel noe som heter. Sjansen bør være størst for at man møter sin kjære i Norge, også er jo tilfeldighetene til stede for at man møter noen fra et annet land der også. Anonymous poster hash: 365f1...5b0
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2013 #4 Skrevet 23. desember 2013 For meg spiller det ingen rolle hvilke nasjonaliteter damene til de jeg kjenner er fra, og det finnes jo også noen flotte pakistanske/indiske kvinner f. eks. Men man må nok ta høyde for at det kan bli mer vrient enn å date en norsk på grunn av kulturforskjeller, det kommer helt an på i hvilken grad hun er religiøs og hvilke tradisjoner hun selv har vokst opp med. Men man kommer jo ikke bort fra at mange flere pakistanere vokser opp mer konservativt selv om det selvfølgelig ikke gjelder alle. Man kan også risikere at familien hennes, spesielt far og/eller brødre ikke godtar at hun dater/er sammen med en norsk mann. Anonymous poster hash: 7e22d...66d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå