Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ANER ikke hva jeg skal gi til pappa i år. Han er 50 år, og har alt han trenger og mer til. Eneste han ønsket seg var en lydbok, og den vet jeg allerede at han får fra noen andre. Kunne kanskje prøvd å gitt han noe litt personlig, men jeg kommer egentlig ikke på noe. Det hele er litt rart fordi jeg får penger av han for å kjøpe gave til han haha. Som dere skjønner er jeg veldig seint ute, såå har dere noen tips til hva jeg kan finne på? Hva gir dere til deres fedre? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sett sammen en gavekurv med ting han liker og praktiske ting. Godteri, matvarer, sokker, flaske vin osv

Skrevet

Konsertbillett. For to.

Anonymous poster hash: 36528...906

• Liker 1
Skrevet

Min far får en Alice Munro-bok og et par hjemmestrikka ullsokker.

Sokker, votter og andre strikketing pleier å være populært blant mennene i min familie. :)

Anonymous poster hash: fb60e...046
Skrevet

Takk for svar! :) har tenkt på en julekurv, men tror kanskje det blir vanskelig.. Vanlige ting er jo vin, kjøttmat og slikt - og jeg er mindreårig og vegetarianer haha. Han er heller ikke særlig glad i godteri og slikt. Konserter, spa, forestillinger og slikt hadde jo funket, men det blir desverre for dyrt, og uansett setter han ikke så stor pris på det ettersom det er ting han får gjennom jobben.. Haha han er sååå vanskelig å finne noe til haha

Skrevet

Oi, nå begynner det å haste og jeg kommer ikke på noe.. Noen flere forslag?

Skrevet

Gavekort på Spotify eller Netflix, ullsokker, skjerf, en god bok?

Skrevet

rens og fukt, barberskum, etterbarbering -gjerne i samme duftserie , dusj såpe og shampoo , er håndklærne veldig slitte kan et par nye av det vere ok også

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...