Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Savner kjæresten utrolig mye! Begge har dratt hjem til jul selvfølgelig. Vi sees ikke før etter nyttår, og jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg. Har noen tips til hvordan jeg skal tenke for å klare dette best mulig?

Jeg vet at dette er muligens et teit problem, men likevel. Hjelp!

Anonymous poster hash: fd04d...fb1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ring hverandre ofte, send en tekstmelding om du skal noe, eller han skal noe så sender han deg..Du stoler vel på han? Alle har godt av og savne kjæresten sin av og til ;)

Skrevet

Ring hverandre ofte, send en tekstmelding om du skal noe, eller han skal noe så sender han deg..Du stoler vel på han? Alle har godt av og savne kjæresten sin av og til ;)

Vi får liksom ikke ringt ordentlig, begge har mange familieting som skjer hele tiden. Sender meldinger litt her og der. Ja, så klart stoler jeg på han, det er ikke noe sånt, bare et skikkelig savn etter å ha han fysisk rundt..

Skrevet

Snapchat :D

Anonymous poster hash: cc7b4...e0c
Skrevet

Jeg føler det samme. Er redd jeg vil bruke hele julen på å vente på at den er over. Savn er tungt.

• Liker 1
Skrevet

Savn er tungt... Jeg og kjæresten bor i hver vår by, en time unna med bil. Det er slitsomt i perioder, jeg kjenner det savnet etter han så ofte..!

Ring hvis dere har mulighet, hva med å ringe hverandre på kvelden, når dere skal legge dere?

Skrevet

enig med Drakken90, bruk snapchat eller kik noe for å sende bilder, kos dere litt :D

Skrevet

Godt å høre at det finnes flere der ute i samme situasjon som meg! Jeg føler at det hjelper å ha mye å gjøre, det tar vekk fokuset litt. Samtidig så kjenner jeg at jeg vil bare unngå å tenke på han i det hele tatt, bare for å slippe å kjenne savnet. Når det går opp for meg hvor ekstremt mange dager det er igjen av denne ferien vil jeg bare gråte :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...