Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg ser at det blir diskutert utroskap og hvor noen mener at det er greit dersom det ikke blir oppdaget. :o

Jeg har selv opplevd det. Og jeg har ALDRI før følt en sånn smerte! Tidligere har jeg lyttet til venninner som har fortalt at de har opplevd det og jeg trodde jeg visste hvordan de hadde det. Men jeg innser nå at det har jeg ikke! Jeg hadde aldri trodd at det kunne være såå vondt!!

Så til dere som synes det er greit å ligge med andre sine typer: Tenk dere om! Dere har kanskje hørt om karma?? Det er at det du sender ut er det du får tilbake. Så kanskje det er din tur neste gang??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det er utvilsomt noe av det jævligste man kan oppleve. Så til de som driver med slikt husk følgende: What comes around, goes around...

Skrevet
Så kanskje det er din tur neste gang??

La oss håpe det!

Skrevet
Ja, det er utvilsomt noe av det jævligste man kan oppleve. Så til de som driver med slikt husk følgende: What comes around, goes around...

:Nikke:

Skrevet

Må ærlig talt si at det er den som ER i forhold som får la være å ligge med andre. Det er ingen som blir lurt til å ha sex med noen, om det da ikke er voldtekt. Og da blir det en helt annen sak!

Ikke legg skylden på andre for at kjæresten din ikke kan forholde seg til det han har, den får han jaggu ta selv!

Jeg synes ikke det er greit å legge seg ut etter noen som er i forhold. Har aldri gjort det, og kommer aldri til å gjøre det. Ikke plukker jeg opp "restene" etter venninner heller..

Treffer jeg en som er i forhold og klager på at ting ikke er bra, så får han ikke noe sympati fra meg vaffal. De får ordne opp i det de har..

Skrevet

Enig i sistemann... Den som er singel, passer på seg selv. Den som er i et forhold får jaggu gjøre det samme... Du tar ansvaret for det forholdet du er i. Typisk overføring av sjalu følelser til feil sted å være forbanna på hun som typen din er utro med... NEI, man legger seg selvsagt ikke etter opptatte typer, det er jo sånn sett unødvendig. Men du vet ikke hvilke signaler SIN type har sendt ut. Tror du hun truet ham med pistol i seng eller noe...? Voksne folk får ta ansvar for seg selv. Typen din er udugelig, bli kvitt ham. Hun som får ham vil jo måtte tenke på om han vil gjøre det samme mot henne. DU kan velge bedre neste gang.

Hans tap, helt og holdent. Men JA, det gjør dritvondt å bli bedratt. Bar eplasser skylda der den skal være...

Gjest Anonymous
Skrevet

For min del er det heeelt greskt å legge seg etter menn i forhold. Og menn som sjekker mens de er i forhold, er i mine øyne patetiske.

Jeg vil ALDRI godta å være noens nr to.

Tror jeg hadde følt meg meget billig dersom jeg hadde hatt et knull med en som har dame hjemme.

Jenter som gjør dette med viten og vilje må ha ekstremt lav selvfølelse...

Gjest Madam Felle
Skrevet
Må ærlig talt si at det er den som ER i forhold som får la være å ligge med andre. Det er ingen som blir lurt til å ha sex med noen, om det da ikke er voldtekt. Og da blir det en helt annen sak!

Ikke legg skylden på andre for at kjæresten din ikke kan forholde seg til det han har, den får han jaggu ta selv!

Jeg synes ikke det er greit å legge seg ut etter noen som er i forhold. Har aldri gjort det, og kommer aldri til å gjøre det. Ikke plukker jeg opp "restene" etter venninner heller..

Treffer jeg en som er i forhold og klager på at ting ikke er bra, så får han ikke noe sympati fra meg vaffal. De får ordne opp i det de har..

Skriver under på denne.

Gjest Magne
Skrevet

Jenter som gjør dette med viten og vilje må ha ekstremt lav selvfølelse...

Det er nok "lav selvfølese" som gjør utslaget,

samt at man gjør noe "spennende og ulovlig"

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...