Gå til innhold

Musikk under sex

Anbefalte innlegg

Skrevet

Pleier dere å sette på musikk når dere skal ha sex? Isåfall, hvordan musikk?

personlig skulle jeg ønske at vi hørte på mer musikk mens vi hadde sex, føler jeg klarer å leve meg litt mer inn i det hvis vi setter på en sexy sang i bakgrunnen, får også mye mer selvtillit av å ha det på. Hvordan er det med dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde en gang sex med en fest gående rett utenfor døra... Rammstein's Feuer Frei, typen syntes det var hysterisk å vente stille og deretter jukke hardt på "BANG BANG" :fnise:

Anonymous poster hash: 1e81a...ae1
  • Liker 2
Skrevet

Typen pleier alltid å sette på noe avslappende som rolig jazz ed bare piano. hører ikke så mye av den siden han setter på såpass lavt, men når vi er ferdig og bare nyter å ligge i hverandres armer i stillhet er det deilig å høre lav piano i bakgrunnen.

• Liker 1
Skrevet

Jeg takler ikke å sette på musikk for å ha det til sexen. Det er bare rart, kleint og ingen sanger passer egentlig. Men det å ha på musikk og så har man bare sex uten å sette på musikk FORDI man skal ha sex er greit og koselig.

Anonymous poster hash: 5076a...f87
  • Liker 2
Skrevet

Når jeg har barnefri, og er hos elskeren min (eller jeg hos ham), pleier vi som regel å spille hardrock i bakgrunnen. Vet ikke hva det er, men det er noe med den sjangeren som hisser meg opp. :sjenert:

Skrevet

Husker jeg var med en fyr hjem en gang,og han satte også på noe Rammstein :laugh: Det var bare, merkelig.
Men ellers kan det være greit med litt musikk kanskje, men en fordel at det ikke blir P4 liksom. For der er kort vei mellom Justin Bieber og Jahn Teigen :fnise:

• Liker 2
Skrevet

Vi setter på New Age-musikk og har spesielle låter som er skrevet for å få en i transe, noen har en mer distinkt rytme som passer når vi er mer opphisset.

Anonymous poster hash: 257ef...4ec
Skrevet

Har hatt musikk i bakgrunnen, men aldri satt på musikk spesielt for å ligge å høre på under sex. Virker megakleint.

Skrevet

Vi brukte å ha musikk på under sex før, men ikke nå lengre. Jeg savner den tiden, hehe :) mye forskjellig musikk da, noen ganger rolig, noen ganger eminem-sanger...

• 5 år senere...
Skrevet

😍

Anonymkode: 398a0...420

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...