bebis1 Skrevet 22. desember 2013 #1 Skrevet 22. desember 2013 Endelig er det min tur! :D :D Fikk TB idag, men tenker å kjøpe en digital med ukes-indikator i morgen :D Det var ikke noe tvil om at testen var positiv, men vil ta en uansett :D Håper flere kan oppleve samme julelykke som meg! :D Sender babystøv til dere alle! :D
frøkna Skrevet 22. desember 2013 #3 Skrevet 22. desember 2013 Gratulerer så mye! Så gledelig juleoverraskelse :D
prippen Skrevet 22. desember 2013 #4 Skrevet 22. desember 2013 Gratulerer! Selv testet jeg negativt i dag, 1 dag over IKM, men har fortsatt et ørlite håp
bebis1 Skrevet 22. desember 2013 Forfatter #6 Skrevet 22. desember 2013 Gratulerer! Selv testet jeg negativt i dag, 1 dag over IKM, men har fortsatt et ørlite håp Tusen takk! :D Så dumt, men er forsatt håp! Jeg testet negativt en uke etter IKM, så jeg tenkte at det bare var mensen som var sen igjen. Men siden den ikke kom så bestemte jeg meg for å ta en test idag og den var tydelig positivt! Har regnet meg frem til at jeg er ca. 8 uker på veg!
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2013 #8 Skrevet 22. desember 2013 Gratulerer! Satt med en positiv test selv for en uke siden. Tror egentlig ikke det har gått opp for meg enda, haha. Sant det er verdens rareste, fineste, mest fantastiske og bittelitt skumle følelse?Anonymous poster hash: 62567...b31
bebis1 Skrevet 27. desember 2013 Forfatter #9 Skrevet 27. desember 2013 Gratulerer! Satt med en positiv test selv for en uke siden. Tror egentlig ikke det har gått opp for meg enda, haha. Sant det er verdens rareste, fineste, mest fantastiske og bittelitt skumle følelse?Anonymous poster hash: 62567...b31 Takk! Ja, er en følelse som nesten ikke kan beskrives! Jeg kunne ikke tro at den skulle være positiv, så når det dukket opp to streker måtte jeg dobbelsjekke at det var en G-test og ikke en EL-test Gratulerer til deg også!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå