Gå til innhold

Nå gir jeg opp å flørte på byen. Er jeg fantatisk tragisk?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Okei, skal innrømme at jeg bare har hatt to byturer, pga min lave alder. Jeg som mange andre gutter er jo på jakt etter jenter på slike utesteder, men dette har jeg ikke fått til helt.

Kan nevne hvordan jeg gjorde ting igår, så kan dere bedømme selv hva dere synes.

1. Min utkårende sto på dansegulvet med 3 andre jenter, jeg går bort til henne og rekker frem hånden får å hilse. Hun sier navnet sitt, jeg sier mitt og gir henne en klem. Så snur hun seg bare bort fra meg og fortsetter å danse med venninene sine.

2. Jeg så en veldig pen jente sittende ved baren alene, jeg tok mot til meg og gikk bort til henne, håndhilste igjen og ga henne en klem. Jeg spurte om det gikk bra, og om hun ville ha noe å drikke. Det ville hun altså ikke, og tok dette som en avvisning.

3. I køen på vei inn på utestedet møtte jeg igjen på en veldig pen jente, hun tråkket på foten min, og sa unnskyld. Jeg sa at det gikk bra, og prøvde og fortsette samtalen. Hun svarte ikke på det engang.

Etter dette var selvtilliten min helt på bånn, og jeg turte ikke fortsette å snakke med flere jenter. Det jeg lurer på er hvordan jeg skal være for å få napp. Målet mitt er ikke å få kjæreste, derimot bare litt kyssing på utestedet og mulig en ONS om situasjonen tillater det.

Så hvordan skal jeg gå frem, oppføre meg og snakke med jenter? Tror jeg ser helt normalt ut, ikke noe spessielt stygg hvertfall men er heller ikke den kjekkeste gutten man får tak i.

Frustrert gutt her nå. HJELP!

Anonymous poster hash: 5c286...141
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Okei, skal innrømme at jeg bare har hatt to byturer, pga min lave alder. Jeg som mange andre gutter er jo på jakt etter jenter på slike utesteder, men dette har jeg ikke fått til helt.

Kan nevne hvordan jeg gjorde ting igår, så kan dere bedømme selv hva dere synes.

1. Min utkårende sto på dansegulvet med 3 andre jenter, jeg går bort til henne og rekker frem hånden får å hilse. Hun sier navnet sitt, jeg sier mitt og gir henne en klem. Så snur hun seg bare bort fra meg og fortsetter å danse med venninene sine.

2. Jeg så en veldig pen jente sittende ved baren alene, jeg tok mot til meg og gikk bort til henne, håndhilste igjen og ga henne en klem. Jeg spurte om det gikk bra, og om hun ville ha noe å drikke. Det ville hun altså ikke, og tok dette som en avvisning.

3. I køen på vei inn på utestedet møtte jeg igjen på en veldig pen jente, hun tråkket på foten min, og sa unnskyld. Jeg sa at det gikk bra, og prøvde og fortsette samtalen. Hun svarte ikke på det engang.

Etter dette var selvtilliten min helt på bånn, og jeg turte ikke fortsette å snakke med flere jenter. Det jeg lurer på er hvordan jeg skal være for å få napp. Målet mitt er ikke å få kjæreste, derimot bare litt kyssing på utestedet og mulig en ONS om situasjonen tillater det.

Så hvordan skal jeg gå frem, oppføre meg og snakke med jenter? Tror jeg ser helt normalt ut, ikke noe spessielt stygg hvertfall men er heller ikke den kjekkeste gutten man får tak i.

1: Det er så og si umulig å få kontakt med jenter i flokk ;)

2: Du ga ei fremmed jente en klem? Isåfall så synes jeg at jeg ikke skal trenge å utdype det mer...

3: Ikke alle er intr i å fortsette samtaler på byen, noen er ute med venner og kun det.

En annen ting, du virker litt desperat når du prøver deg på 3 jenter på en kveld, desperate folk er sykt turn-off, slikt merker man (hvertfall jeg) med en gang.

• Liker 4
Skrevet

En annen ting, du virker litt desperat når du prøver deg på 3 jenter på en kveld, desperate folk er sykt turn-off, slikt merker man (hvertfall jeg) med en gang.

Hehe. Å bare prøve seg på 3 damer er jo ingenting.

• Liker 4
Skrevet

Tror du man lærer å bli god i å spille gitar etter å ha forsøkt to ganger?

Det er bare en ting å si; øvelse gjør mester. Og ikke ta det personlig når noen du aldri har sett før og ikke vil se igjen ikke responderer. Det er bare til å le av det.

Skrevet

Hehe. Å bare prøve seg på 3 damer er jo ingenting.

Hvor mange prøver du deg på i løpet av en kveld da? Og hvordan går du frem?

Skrevet

Ikke gi fremmede jenter klem med en gang du hilser på dem. Det virker påtrengende.

• Liker 17
Skrevet

Herre min hatt, ikke klem på fremmede!

Anonymous poster hash: 157ce...818
  • Liker 6
Skrevet

Når det kommer til nr 1, så burde du hilst på alle damene og ikke bare en av dem. Så vil jeg si at det ikke er så lett å komme inn i en gruppe på 3 jenter som du ikke kjenner, spesielt på et dansegulv. Greien på et dansegulv er hvis en jente velger å danse med deg så blir ofte venninnen/venninner stående alene. Skal du få være i gruppen må du sørge for at alle koser seg, ellers kommer venninnen til å bli sinna fordi hun blir dichet og drar damen du vil ha vekk fra deg :P

På nr 2 ga du opp for tidlig. Du skulle spurt henne om hun var tørrlagt alkoholikker eller noe slikt når hun sa nei..

På nr 3 skulle du sagt at det ikke gikk bra og at hun herved er pålagt å følge deg til legevakten. Tull litt med dem og ha det gøy :)

Anonymous poster hash: d0050...c5d
  • Liker 2
Skrevet

Når det kommer til nr 1, så burde du hilst på alle damene og ikke bare en av dem. Så vil jeg si at det ikke er så lett å komme inn i en gruppe på 3 jenter som du ikke kjenner, spesielt på et dansegulv. Greien på et dansegulv er hvis en jente velger å danse med deg så blir ofte venninnen/venninner stående alene. Skal du få være i gruppen må du sørge for at alle koser seg, ellers kommer venninnen til å bli sinna fordi hun blir dichet og drar damen du vil ha vekk fra deg :P På nr 2 ga du opp for tidlig. Du skulle spurt henne om hun var tørrlagt alkoholikker eller noe slikt når hun sa nei..På nr 3 skulle du sagt at det ikke gikk bra og at hun herved er pålagt å følge deg til legevakten. Tull litt med dem og ha det gøy :)Anonymous poster hash: d0050...c5d

Nr 1 er jeg veldig enig. Jævlig frekt egentlig å henvende seg til en gruppe folk og overse de fleste i den gruppen.

Nr 2 kan gå,HVIS man viser at man sier det humoristisk. Hvis ikke kan det bli oppfattet ganske frekt.

Nr 3 er også ok,med mindre hun faktisk ikke har tid til å prate.

Selvom alle jentene ikke ville prate med deg,betyr det ikke at de avviser eller ikke er interesserte. Husk at mange jenter bare vilkose seg med venniner og ikke dra med seg fyrer hjem hele tiden.

Skrevet

Jeg får fnatt når fremmede menn prøver å gi meg klem. Virker så jævla klengete.

Anonymous poster hash: f501d...5c0
  • Liker 4
Skrevet

Nr 1 er jeg veldig enig. Jævlig frekt egentlig å henvende seg til en gruppe folk og overse de fleste i den gruppen.

Nr 2 kan gå,HVIS man viser at man sier det humoristisk. Hvis ikke kan det bli oppfattet ganske frekt.

Nr 3 er også ok,med mindre hun faktisk ikke har tid til å prate.

Selvom alle jentene ikke ville prate med deg,betyr det ikke at de avviser eller ikke er interesserte. Husk at mange jenter bare vilkose seg med venniner og ikke dra med seg fyrer hjem hele tiden.

Takk for tips. Men målet er ikke å få de med hjem, vill bare kose meg med de der, og ha det gøy og få fler venner.

• Liker 1
Skrevet

Mange jenter er på byen med vennene sine bare for å ha det gøy. At de ikke er interessert i flørting eller ONS med deg, må du for all del ikke ta personlig. Dere har bare ulik hensikt med å være der.

Anonymous poster hash: 2a952...e46
  • Liker 1
Skrevet

1: Det er så og si umulig å få kontakt med jenter i flokk ;)

2: Du ga ei fremmed jente en klem? Isåfall så synes jeg at jeg ikke skal trenge å utdype det mer...

3: Ikke alle er intr i å fortsette samtaler på byen, noen er ute med venner og kun det.

HvTips fra mormor med de åtte ungene? Hvis man bare får prøe seg på en eneste jente hver eneste kveld så kan man faktisk bare glemme å få seg noe. Hva mente du han skulle gjøre, gå hjem etter første avvisning eller sitte ved bardisken å skamme seg? Er det rart men nblir frarådet å be kvinner om råd til noe som helst.

Anonymous poster hash: 17d78...f85

• Liker 1
Skrevet

HvTips fra mormor med de åtte ungene? Hvis man bare får prøe seg på en eneste jente hver eneste kveld så kan man faktisk bare glemme å få seg noe. Hva mente du han skulle gjøre, gå hjem etter første avvisning eller sitte ved bardisken å skamme seg? Er det rart men nblir frarådet å be kvinner om råd til noe som helst.

Det var hennes mening, men jeg har skjønt at jeg må prøve på flere! Men hvor mange er det vanlig å prøve seg på før slaget er tapt?

- TS

Skrevet

Det var hennes mening, men jeg har skjønt at jeg må prøve på flere! Men hvor mange er det vanlig å prøve seg på før slaget er tapt? - TS Anonymous poster hash: 5c286...141

Alle i verden.

• Liker 6
Skrevet

JEG mener at man ikke skal gå på byen med ett mål : å få seg noe..

Kan ikke folk bare dra ut med venner, ha det gøy, og om en mulighet dukker opp så javel, uansett om man får en mulighet eller ikke så er det vinn-vinn.

For å gi TS et tips da, sitt ved ett bord sammen med kompisene, sannsynligvis kommer det no jenter ved et av nabobordene, og hils på de, inviter de over/spør om de vil ha selskap så kan dere flytte dere til de.

Det der har jeg selv gjort med mannfolk, ikke nødvendigvis fordi jeg er ute etter napp, men fordi jeg blir veldig sosial i fylla og liker å snakke med alle :fnise:

Dessuten enklere å snakke med folk som sitter ved bordene istedet for på dansegulvet(høy musikk), eller i baren hvor de fleste kun er for å hente drikke også stikke tilbake til vennene sine.

• Liker 1
Skrevet

Hvor mange prøver du deg på i løpet av en kveld da? Og hvordan går du frem? Anonymous poster hash: 5c286...141

"Hei! Jeg tror ikke vi har hilst. Hvem er du?". Er ikke veldig oppfinnsomt, men det fungerer overraskende ofte. Mye bedre enn sjekkelinjer.

Fortsett med småprat til man finner noe felles. Det er ikke alle som kan ha kjemi sammen, så noen ganger må man hilse på en del folk for å møte noen man klikker med.

• Liker 1
Skrevet

"Hei! Jeg tror ikke vi har hilst. Hvem er du?". Er ikke veldig oppfinnsomt, men det fungerer overraskende ofte. Mye bedre enn sjekkelinjer.

Fortsett med småprat til man finner noe felles. Det er ikke alle som kan ha kjemi sammen, så noen ganger må man hilse på en del folk for å møte noen man klikker med.

Godt tips, takk for det! Noen tips til hva man kan snakke om får å få igang samtalen?

- TS

Gjest Whitestripes
Skrevet

Slutt med den håndhilsinga, det er jo bare kunstig og rart ute på byen. Ikke klem fremmede helt ute av det blå. Ikke prøv så hardt!

Vær deg selv, snakk om løst og fast, tenk mer på å ha det gøy enn å krampaktig prøve å få kontakt. Samtaleemner kan være alt fra om drinken din var god til musikk, film, hobbyer og interesser.

• Liker 3
Skrevet (endret)

Godt tips, takk for det! Noen tips til hva man kan snakke om får å få igang samtalen? - TS Anonymous poster hash: 5c286...141

Alt det whitestripes nevner er gode samtaleemner. Reiser og kjæledyr er også gode temaer. De fleste brenner for et eller annet, du trenger bare å finne ut hva det er :).

Bare hold deg langt unna religion, politikk og sykdommer så er du stort sett trygg

Edit: men jeg mener at du ikke nødvendigvis trenger å legge bort håndhilsingen. Bare hold deg unna klemming til du er bedre kjent med personen (noe som ikke nødvendigvis er lang tid ute på byen)

Endret av studerende

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...