Gå til innhold

Hvilken hunderase er dette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som hva slags hund denne lille skjønnheten er? :)

af8d5fdbfd5df32b91c7c75f79f91d46.jpg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ligner på en myndemiks jeg kjenner. Kan være hva som helst, siden det er umulig å se størrelsen på hunden.

Anonymous poster hash: 8d573...a18
Skrevet (endret)

Jeg tror jeg fant det nå ved å tilbakesøke bildet.

Det står at det er en "Yorkie Chihuahua Pomeranian Shih'tsu" :)

Endret av Marie90
Skrevet

Jeg tror jeg fant det nå ved å tilbakesøke bildet.

Det står at det er en "Yorkie Chihuahua Pomeranian Shih'tsu". Unik blanding altså :)

Ingen ting unikt med den blandinge. Bare en blanding av diverse småhunder. Noe alt for mange holder på med hjemme på kjøkkenet sitt :P

• Liker 3
Skrevet

Ingen ting unikt med den blandinge. Bare en blanding av diverse småhunder. Noe alt for mange holder på med hjemme på kjøkkenet sitt :P

Har sett mange slags småhunder, men ikke en slik en. Den så heller ikke ut som en "småhund" bare en valp som kommer til å bli større.

Liker egentlig ikke yorkies og chihuahua, men denne var vakker :)

Skrevet

Man skaffer ikke en hund fordi den er søt som valp. Det bør ligge noe mer bak dette.

Hunder trenger trening og masse tid. De drar med masse skit inn og de spyr gjerne i sofa eller på tepper. De må også luftes i alt slags vær og man må finne hundevakt om man vil ut på byen en gang i blant. Man må pelle opp bæsj også.

Jeg er så lei av at så mange skaffer seg småhunder fordi de er sååååå søte. Hunder er mer enn bare søte. De kan være et slit også.

Nå vet jeg ikke om du vil ha deg en hund, men jeg blir litt oppgitt over at folk bare går etter utseendet på hunder. Psyken og gemyttet er faktisk mer viktig. Og så klart en sunn helse.

• Liker 2
Skrevet

Man skaffer ikke en hund fordi den er søt som valp. Det bør ligge noe mer bak dette.

Hunder trenger trening og masse tid. De drar med masse skit inn og de spyr gjerne i sofa eller på tepper. De må også luftes i alt slags vær og man må finne hundevakt om man vil ut på byen en gang i blant. Man må pelle opp bæsj også.

Jeg er så lei av at så mange skaffer seg småhunder fordi de er sååååå søte. Hunder er mer enn bare søte. De kan være et slit også.

Nå vet jeg ikke om du vil ha deg en hund, men jeg blir litt oppgitt over at folk bare går etter utseendet på hunder. Psyken og gemyttet er faktisk mer viktig. Og så klart en sunn helse.

Har hatt hund før og vet godt hva det innebærer.

Syntes bare den var søt og var nysgjerrig...

Skrevet

Det var ganske generelt, siden jeg ikke visste dine motiver for innlegget. Prøvde å få det frem i innlegget mitt.

Godt å høre at du vet hva det er å ha en hund :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...