Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg gikk fra samboeren min på 10 år for 3 mnd siden. Savner han helt sykt og jeg ser nå alle de feilene jeg har gjort. Og det var nok jeg som var hovedårsaken til at forholdet ikke fungerte.. Vil så gjerne komme tilbake til han og prøve igjen. Nevnte det for han etter at det hadde gått 2 uker, men han ville ikke det. Er det noen her som har vært i liknede situasjon? De som fant sammen igjen, hvordan gikk dere fram? Vi har fortsatt god tone og treffes av og til.Håper noen har gode tips til meg :)

Anonymous poster hash: 9b443...f38
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg gikk fra samboeren min på 10 år for 3 mnd siden. Savner han helt sykt og jeg ser nå alle de feilene jeg har gjort. Og det var nok jeg som var hovedårsaken til at forholdet ikke fungerte.. Vil så gjerne komme tilbake til han og prøve igjen. Nevnte det for han etter at det hadde gått 2 uker, men han ville ikke det. Er det noen her som har vært i liknede situasjon? De som fant sammen igjen, hvordan gikk dere fram? Vi har fortsatt god tone og treffes av og til.Håper noen har gode tips til meg :)

Anonymous poster hash: 9b443...f38

Sikkert lurt å ikke mase eller stresse. Blir det dere så blir det det etterhvert, men 3 mnd er kort tid. Han trenger sikkert lengre tid.

Anonymous poster hash: c9987...550

Skrevet (endret)

Innlegget er ryddet for slettet innhold.

Irrlys, mod.

Ts: ta tiden til hjelp er mitt beste råd. Skjønner at det er vanskelig, men han er sikkert redd for å bli såra igjen. Jeg ville gitt han litt tid. Lykke til :)

Endret av irrlys
Gjest Gresshoppesang
Skrevet

Kanskje han også lenge hadde tenkt på å gjøre det slutt?

Dessuten. Det er juletider. Mange savner eksen sin nå.

• Liker 1
Skrevet

Tråden er ryddet for avsporinger.

Irrlys, mod.

Skrevet

Jeg ble dumpet for en uke siden etter nesten 4 år sammen, og har kontaktet eksen 2 ganger siden bruddet for å fortelle at jeg gjerne vil prøve igjen :( Innså også alle "feilene" mine og vil gjerne rette opp. Men da fikk jeg vite at han fortsatt ikke hadde lyst.. Og han hadde allerede begynt å se på andre jenter, var lettet etter bruddet og hadde så og si 0 kjærlighetssorg, i motsetning til meg. Og nå lurer jeg egentlig på om det er noe vits at jeg vil ha han tilbake. Kanskje han innser at gresset ikke er grønnere på den andre siden, kanskje han savner meg etterhvert. Hvem vet.. Men jeg fokuserer bare på å komme meg videre nå. Tror du bør gjøre det samme. Kom deg videre og fokuser på ditt eget liv! Hvis han en dag angrer og vil prøve igjen, så kan det hende at du allerede har kommet deg over han :)

Anonymous poster hash: 89d5f...526

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...