Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har klart å falle pladask for kollegaen min.

Har i grunn ingen annen måte å beskrive det på ettersom jeg aldri har vært betatt eller forelsket av noen før..

Det kiler i magen når jeg ser han og jeg føler meg 13 .

Han flørter og jeg som har vært forholdsvis tilbakeholden frem til nå, bryter stadig hemningene og flørter tilbake..

MEN, på arbeidsplassen av alle steder=(

What to do??

Anonymous poster hash: b92d2...a34
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Knull han. Og det hardt!

Anonymous poster hash: 1a297...f5c
Skrevet

er jo ikke noe feil med det. Mange treffer hverandre på jobb, Bare ikke å flørte altfor åpenlyst ellers blir det masse sladder.

Anonymous poster hash: c63d6...b5e
Skrevet

er jo ikke noe feil med det. Mange treffer hverandre på jobb, Bare ikke å flørte altfor åpenlyst ellers blir det masse sladder.

Anonymous poster hash: c63d6...b5e

Syntes bare det er fryktelig vanskelig å finne en gylden balanse.

Som sagt helt ukjent territorium for meg.

Skrevet

Knull han. Og det hardt!

Anonymous poster hash: 1a297...f5c

Hjelpes..

Skrevet

Så hyggelig, da!

Det er ingenting galt med å finne kjærligheten på arbeidsplassen, det skjer veldig ofte. Nå vet ikke jeg hvilken eller hvor stor arbeidsplass det er snakk om., men vær obs på at arbeidsplassen kan ha regler for forhold mellom kollegaer. Altså at evt en av dere må være forberedt på å bytte avdeling/filial e.l. hvis dere blir et par.

Det er jo ikke problematisk å være sammen med noen på arbeidsplassen, så lenge man er rimelig profesjonell og skjøtter jobben sin. Problemer oppstår jo hvis det blir turbulent i forholdet, eller den ene ønsker mer/mindre enn den andre osv. Så ta det rolig, og ikke innled et rent seksuelt forhold med denne mannen. Få evt avklart rimelig tidlig hva som er hans intensjoner (om han er ute etter et forhold eller kun en flørt/sex), slik at dere unngår misforståelser og unødige problemer. Og ikke minst, sørg for at dere ikke skaper kleine situasjoner med kollegaer rundt dere, altså holde hender, flørte, sitte på fanget, kose-mose-prat osv., det blir veldig ubehagelig for andre.

Og ja; ingen sex på jobben.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...