AnonymBruker Skrevet 22. desember 2013 #1 Skrevet 22. desember 2013 Barnefaren er fra England og vi har en jente sammen, nå er jeg gravid med samme mann. Vi vurderer å prøve sammen , det at han kommer til Norge. Hva skal vi gjøre først?han kommer etter nyttår.. (obs: jeg jobber ikke. levere på AAP og er student/under tiltak) han skal gjøre alt for å få jobb, men dersom han ikke får det, kan han få person nr og norsk kurs tilbud? blir glad for svar.. takk på forhånd Anonymous poster hash: aa978...bc4
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2013 #2 Skrevet 22. desember 2013 Han er EØS borger så han kan bo og jobbe i norge, men norskkurs får han bare om dere er gift. Han får noe som heter D-nummer om jeg ikke husker helt feil, noe lignende personnummerAnonymous poster hash: 8789c...6d2 1
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2013 #3 Skrevet 23. desember 2013 Tror også at han har rett på jobbsøker-stønad? Det hadde jeg da jeg bodde i England. EØS, reglement. Anonymous poster hash: a8c39...a14
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2013 #4 Skrevet 24. desember 2013 Tror også at han har rett på jobbsøker-stønad? Det hadde jeg da jeg bodde i England. EØS, reglement.Anonymous poster hash: a8c39...a14 jeg vet at det er slik i England men tviler det er samme regler her i Norge.. Anonymous poster hash: aa978...bc4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå