AnonymBruker Skrevet 22. desember 2013 #1 Skrevet 22. desember 2013 Okei, med fare for å virke ekstremt barnslig... Har deres samboer eller kjæreste bilde av dere på skjermspareren på enten mobilen, pcen etc? Jeg og kjæresten kom nylig hjem fra Thailand. Der tok vi mange flotte bilder. Noe jeg stusset litt over er at kjæresten min har valgt å ha ett bilde av en palme (med meg langt borte i bakgrunnen) som skjermsparer på mobilen sin. Det som var litt rart med det synes jeg, mtp. at han fikk tatt flere flotte bilder av meg liggende på en helt fantastisk strand, i bikini vel og merke. Jeg spurte han hvorfor han ikke hadde bilde av meg og da svarte han: '' jeg synes bildet av palmen var så fin', og du er jo der i bakgrunnen.'' Altså, hva søren! Takk for den liksom. Vil han ikke at andre skal se meg? Anonymous poster hash: e9200...bc3 4
Ingvilddd Skrevet 22. desember 2013 #2 Skrevet 22. desember 2013 Haha, det hørtes litt snodig ut, men er jo ikke sikkert han mener noe spesielt med det. Kjæresten min har ikke bakgrunnsbilde eller skjermsprarer etc. av meg, og har aldri hatt det.... Han har bare av biler osv :frown:
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2013 #3 Skrevet 22. desember 2013 Det må da bli opp til han hva han har som skjermsparer, vær glad det ikke er av ei halvnaken ukjent ei Anonymous poster hash: 07556...d09 1
Gjest AnneShirley Skrevet 22. desember 2013 #4 Skrevet 22. desember 2013 Jeg ville heller hatt en palme enn kjæresten som skjermsparer Selv har jeg et tre, selv om jeg både har mann og barn. Synes du det er ille? 9
Gjest Riskjeks Skrevet 22. desember 2013 #5 Skrevet 22. desember 2013 Hverken jeg eller kjæresten min har noengang hatt bilde av den andre som skjermsparer/bakgrunnsbilde... Jeg synes det er litt "fjortis" for å være helt ærlig. Har aldri vurdert å ha det. Det betyr jo ikke at jeg ikke synes han er flott, for det synes jeg jo. Synes bare det er litt rart med sånt. 2
embla1807 Skrevet 22. desember 2013 #6 Skrevet 22. desember 2013 Kjæresten min har meg som bakgrunn på iPhonen, og jeg hadde han en periode. Men jeg tar mye buss, tog og t-bane så da syntes jeg det kan være litt ubehagelig i rushet alle ser han når jeg skrur av tastelåsen.. er bare litt ubehagelig. Men ellers har jeg ingenting i mot det 1
^littletoomuch Skrevet 22. desember 2013 #7 Skrevet 22. desember 2013 Synes og det er fjortis. Eller; egentlig har jeg ikke tenkt på dette i det hele tatt Aner ikke hva mannen har rundt omkring på sine duppedingser
Gjest Heartbeat Skrevet 22. desember 2013 #9 Skrevet 22. desember 2013 Fjortis? Jeg og mannen har bilde av hverandre som skjermsparer på tlf 2
Gjest Whitestripes Skrevet 22. desember 2013 #10 Skrevet 22. desember 2013 Om man ikke har problemer i forholdet, så kan man alltids lage seg et, og det har TS klart. Gratulerer! Av alle ting man ikke bør henge seg opp i, er dette temmelig høyt oppe på lista. 12
Athena27 Skrevet 22. desember 2013 #11 Skrevet 22. desember 2013 Jeg har bilde av min kjæreste som skjermsparer på telefonen. Har jeg en dårlig dag eller en del stress, så merker jeg at ting blir en del enklere å takle når jeg da ser på et bilde av en smilende kjæreste Litt klissete for noen kanskje, men det får så være
following_angels Skrevet 22. desember 2013 #12 Skrevet 22. desember 2013 Jeg har bilde av oss to som skjermsparer, syns det er koselig. Han har ikke bilde av oss som skjermsparer noen steder, men det er nok fordi han er så opptatt av at alt designet skal se "cleant" ut xD Til gjengjeld har han bilde av oss som profilbilde, og det har ikke jeg, så det gjevner seg vel litt ut. Det er en ubetydelig sak, ikke noe å krangle om.
Gjest crazycatlady Skrevet 22. desember 2013 #13 Skrevet 22. desember 2013 Har bilde av hestene mine som skjermsparer jeg og gubben har vel en av kattene. Bare glad til jeg at han ikke har meg.
Gjest Sunhill Skrevet 22. desember 2013 #14 Skrevet 22. desember 2013 Høres ut som noe kjæresten min kunne gjort, selv om han har meg som bakgrunnsbilde. Men skikkelig typisk han å finne random bilder av alt fra dyr til natur å ha som bakgrunn på pcen fordi han syns bildene var så fine. Hehe Tror ikke jeg hadde brydd meg så mye om det
Gjest Cartman Skrevet 22. desember 2013 #15 Skrevet 22. desember 2013 En såkalt palmefetisj. Høres ikke bra ut. Her snakker vi terapi.
Gjest Chloe87 Skrevet 22. desember 2013 #16 Skrevet 22. desember 2013 Samboer har bakgrunnsbilde av meg på mobil og pc, det samme har jeg.
Gjest Linaria Skrevet 23. desember 2013 #17 Skrevet 23. desember 2013 Vi har ikke bilder av hverandre, men ingen av oss endrer noen gang slike ting på mobil og pc. Default ringetone og bakgrunn på alt. Jeg har aldri tenkt på dette før. Hadde ikke brydd meg om han hadde bilde av palme med meg i bakgrunnen.
Missy1 Skrevet 23. desember 2013 #18 Skrevet 23. desember 2013 Jeg ser ikke problemet, men mulig du er mye yngre enn meg og på et annet stadie i livet. Har aldri hatt bilde av mannen min som skjermsparer eller bakgrunn på telefonen, men har bilde av sønnen min. Mannen min har heller aldri hatt bilde av meg som skjermsparer eller bakgrunn og jeg har aldri tenkt noe over det
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2013 #19 Skrevet 23. desember 2013 ehhh...barnslig ja. jeg har aldri hatt bilde av mannen min som skjermsparer på noe i det hele tatt, og det tror jeg ikke han har av meg heller. Går mest i bygninger, natur, kjæledyrene våres innimellom. Spiller da ingen rolle i det hele tatt. Og dessuten, var jeg deg ville jeg IKKE hatt meg selv i bikini på hans skjermsparer. På jobben min er det sånn at man stadig få se andres skjermsparere da de sjekker mobilen i møter, pauser osv. Bikinibilde av dama passer seg ikke. Men noe sier meg at dere er endel yngre enn det Anonymous poster hash: f0252...504 2
edderkoppdame Skrevet 23. desember 2013 #20 Skrevet 23. desember 2013 Hallo? Så det er ikke nok å ha bilder på facebook og slikt, men man skal altså la kjæresten detaljstyre hva man har som skjermsparer? Du skriver: "Vil han ikke at andre skal se meg?" Betyr dette at du forventer at han skal ha bikinibilde av deg på jobbpc, slik at alle skal se deg? Ja, dette er veldig barnslig og du er fullstendig urimelig. 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå