AnonymBruker Skrevet 22. desember 2013 #1 Skrevet 22. desember 2013 Flere ganger er det noen som lager en tråd med bare én hensikt, å provosere. Og alltid er det noen som går i fella og kommenterer tilbake! Ofte er kommentaren helt unødvendig og HI burde bare ignoreres hver eneste gang. Det samme når noen velger å kommentere helt usaklig og begynner med å avspore og trolle i enda en tråd. Mitt spørsmål til dere: Hvorfor klarer dere ikke å holde fingrene borte fra tastaturet og heller trykke på den rette tasten slik at dere kommer til andre tråder som fortjener din oppmerksomhet og kommentar? Flere av dere kommer jo alltid med dette rådet på samliv feks: Ikke svar sms'ene han sender! Ok, da må dere klare å la vær å kommentere på enkelte tråder også, siden dere har denne leveregelen? Ikke sant? Anonymous poster hash: e0a45...199 6
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2013 #2 Skrevet 22. desember 2013 DYTT! Anonymous poster hash: e0a45...199 1
QueenOfTheSidewalk Skrevet 22. desember 2013 #3 Skrevet 22. desember 2013 (endret) Blir du irritert når noen troller i trolletråden din? Endret 22. desember 2013 av Evilposelos
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2013 #4 Skrevet 22. desember 2013 Blir du irritert når noen troller i trolletråden din? Hvilken trolletråd? Anonymous poster hash: e0a45...199
Petra75 Skrevet 22. desember 2013 #5 Skrevet 22. desember 2013 Jeg har lurt på dette fenomenet selv. Å fore troll virker på meg som meningsløs tid, og det er da vitterlig bedre ting å finne på?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå