Ingrid89 Skrevet 22. desember 2013 #1 Skrevet 22. desember 2013 Jeg var på date med en veldig kjekk fyr i går. Vi drakk endel vin, og endte opp hjemme hos han. I morges kjørte han meg hjem, og takket for en hyggelig kveld. Jeg er ikke typen til å ha one night stands, og forstår egentlig ikke hvordan jeg kunne være så dum. Er alt håp ute nå eller?
Gjest Morgun Skrevet 22. desember 2013 #2 Skrevet 22. desember 2013 Nei, det er det da ikke. Det er mange forhold som har startet med pulings. 3
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2013 #3 Skrevet 22. desember 2013 Neh. Anonymous poster hash: 5104c...020
Ingvilddd Skrevet 22. desember 2013 #4 Skrevet 22. desember 2013 Snakket dere om å treffes igjen eller noe da? Kjenner du han godt?
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2013 #5 Skrevet 22. desember 2013 Ingenting er skrevet i stein, men sjansen for at han allerede har fått det han var ute etter er stor. Hjemmedating før 4.-5. date er lite taktisk. Trolig vil han i tiden som nå være mye "opptatt" og "utilgjengelig". Helt til du tar hintet og slutter å kontakte ham mer. Synd, men sant. Anonymous poster hash: 52909...83c 4
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2013 #6 Skrevet 22. desember 2013 Jeg og min kjære møttes på nettet, og snakket mye ilag. Første møte var ute på en uteplass i kommuna vår. Han var fra kommuna, men bodde på det tidspunktet vi møttes på nett i en annen kommune. Vi hadde flere fellese kjente. Men jeg måtte tidlig hjem, så var bare et kort møte på byen. Møte nr 2 så var han hjemme hos meg, og vi var begge litt usikre på hva den andre villet. Så ble bare med en klem. Men etter det møtet så melda vi litt, og skjønte at begge ville det samme, at vi var interesert i hverandre. Så møte nr 3 så klarte ikke han og holde igjenn, og vi havna til sengs. Så ikke fortvil. Nå ble det på møte nr 3 med oss, men alikevel kunne det godt ha skjedd på møte nr 2 hvis vi begge ikke var så usikre på hva den andre villet Så er han interesert i deg, så er ikke toget gått Vi er nå gifte og vært sammen i flere år Lykke til Anonymous poster hash: 0c6de...50e
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2013 #7 Skrevet 22. desember 2013 Jeg og min kjære møttes på nettet, og snakket mye ilag. Første møte var ute på en uteplass i kommuna vår. Han var fra kommuna, men bodde på det tidspunktet vi møttes på nett i en annen kommune. Vi hadde flere fellese kjente. Men jeg måtte tidlig hjem, så var bare et kort møte på byen. Møte nr 2 så var han hjemme hos meg, og vi var begge litt usikre på hva den andre villet. Så ble bare med en klem. Men etter det møtet så melda vi litt, og skjønte at begge ville det samme, at vi var interesert i hverandre. Så møte nr 3 så klarte ikke han og holde igjenn, og vi havna til sengs. Så ikke fortvil. Nå ble det på møte nr 3 med oss, men alikevel kunne det godt ha skjedd på møte nr 2 hvis vi begge ikke var så usikre på hva den andre villet Så er han interesert i deg, så er ikke toget gått Vi er nå gifte og vært sammen i flere år Lykke til Anonymous poster hash: 0c6de...50e Det er litt forskjellig fra ts sin historie, da. Skjønner ikke hvorfor du kommer med den historien engang. Hun har jo hatt sex på første date! Anonymous poster hash: 15765...2a5 2
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2013 #8 Skrevet 22. desember 2013 Trenger ikke å være no go. Alle mine kjærester endte jeg opp med sex på "første" møte. Men hadde kontakt/snakket med dem mye i forkant. Men da ikke som potensielle kjærester. Problemet er vel egentlig hva man legger opp til på forhånd og hvordan gutten er. Liker han å legge ned jenter, blir man fort bare enda en nedleggelse. Om du har pratet mye på forhånd, og kanskje gitt uttrykk for at du "ikke er en som puler på første date" - også ender du opp med å gjøre akkurat det, så virker det lite troverdig. At det er inntrykket du har gitt til mange, og derfor har gjort det slik med mange også. Etter å ha lest på KG føler jeg at jenter er så usikre. Tror aldri jeg har noen gang har lurt på hva en gutt har hatt ønsker om i ettertid av en date eller uavhengig av hva vi gjør. Jeg gir det jeg vil gi av meg selv til de personene jeg vil gi det til - og det har alltid endt bra. Ikke tenk for mye. Man utstråler jo den energien man tenker. Er du usikker, er det denne de plukker opp. Anonymous poster hash: 14384...9e6
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2013 #10 Skrevet 22. desember 2013 Det er litt forskjellig fra ts sin historie, da. Skjønner ikke hvorfor du kommer med den historien engang. Hun har jo hatt sex på første date! Anonymous poster hash: 15765...2a5 Fordi det kan være han er interesert i TS som min var, og ikke bare ute etter et ligg… Hadde ikke gjort noe forskjell om vi hadde havna i sengs på første møte. Jeg hadde bare sett han i RL 3 ganger da vi havna i senga. Men de kanskje kjente til hverandre fra før? Så derfor mener jeg at toget ikke har gått.. Prøvde bare å berolig henne… Get it? Anonymous poster hash: 0c6de...50e
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2013 #11 Skrevet 22. desember 2013 Samboer og jeg var ikke på date en gang, vi møttes på fest og han ble etter hvert med meg hjem og det ble sex (vel, ikke samleie, men det meste utenom). Vi holdt kontakt og begynte å treffes mer og mer og ble etter hvert kjærester. Så jeg vil ikke påstå at alt håp nødvendigvis er ute for deg ;-)Anonymous poster hash: 346e8...1d3
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2013 #12 Skrevet 22. desember 2013 Jeg møtte kjæresten min på fest, ble med han hjem. Vi hadde ikke samleie pga mensen, men stort sett alt annet han kom reisende fra sverige for å møte meg igjen. Kjør på om du er keen Anonymous poster hash: 5c68f...b32
Gjest Summers Skrevet 22. desember 2013 #13 Skrevet 22. desember 2013 Er vel bedre å spørre daten din om han vil treffes igjen enn å spørre kg. 2
Gjest Lincoln Skrevet 22. desember 2013 #14 Skrevet 22. desember 2013 Ingenting er skrevet i stein, men sjansen for at han allerede har fått det han var ute etter er stor. Hjemmedating før 4.-5. date er lite taktisk. Trolig vil han i tiden som nå være mye "opptatt" og "utilgjengelig". Helt til du tar hintet og slutter å kontakte ham mer. Synd, men sant. Anonymous poster hash: 52909...83c For noe tull. 1
marieee Skrevet 22. desember 2013 #15 Skrevet 22. desember 2013 TS her. Tusen takk for mange svar Jeg fikk melding av han nå. Han spurte om jeg ville se film med han en dag snart. Håper er nok ikke ute 3
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2013 #16 Skrevet 22. desember 2013 TS her. Tusen takk for mange svar Jeg fikk melding av han nå. Han spurte om jeg ville se film med han en dag snart. Håper er nok ikke ute Ja der kan du se Er han interesert , så har ikke sex på første date noe å si Anonymous poster hash: 0c6de...50e
Kamikatze Skrevet 24. desember 2013 #17 Skrevet 24. desember 2013 (endret) Hvis han i utgangspunktet kun er interessert i sex, og ikke så mye i deg, kan han fint late som om han er interessert i deg for å få sex med deg. Å ha sex betyr ikke nødvendigvis at der er andre følelser i bildet hos menn. Eller at det kommer til å utvikle seg følelser. Om du kan kvitte deg med slike igler ved å knipe igjen noen dater er heller tvilsomt. Noen forsvinner kanskje hurtig om de møter litt tyggemotstand, mens andre igjen kan la det gå sport i det, og gjøre det å få ligge med deg til et helt jaktprosjekt. Slike kan fint holde ut både fem og ti deiter, før de slipper til i honningkrukka. For dem er dette jakt og utfordring. Hvis han derimot er interessert i deg, i tillegg til de godsakene du har å tilby, vil det ikke ha noen som helst betydning om det er deit nummer en eller fem. Men ikke alle menn har ubegrenset tålmodighet; og selv om de kan holde ut både fem og ti deiter uten å få noe, omtrent som skjørtejegerne, vil også disse ha en tålmodighetsgrense for hvor lenge de orker å holde ut, hvis de ikke får noen form for positiv feedback på at følelsene er gjensidige. Med andre ord er menn forskjellige, og kan ha totalt ulike motiver for de samme handlingene. Det eneste du egentlig kan gjøre, helt uavhengig om du velger å nyte ham på tidlige stevnemøter eller ei, er å finne ut om han er genuint interessert i å være sammen med deg, og ikke bare kose seg der forneden. Hvor ivrig er han etter å dra fra deg etter at han har fått tømt seg? Samsvarer det han sier med hva han faktisk gjør? Det er når du stiller deg de rette spørsmålene du vil kunne se om han er den rette, eller om han kun er en jypling som bruker deg til sexleketøy. Endret 24. desember 2013 av Kamikatze
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2013 #18 Skrevet 24. desember 2013 Jeg var på date med en veldig kjekk fyr i går. Vi drakk endel vin, og endte opp hjemme hos han. I morges kjørte han meg hjem, og takket for en hyggelig kveld. Jeg er ikke typen til å ha one night stands, og forstår egentlig ikke hvordan jeg kunne være så dum. Er alt håp ute nå eller? Kanskje du ikke skulle ha drikker en del? og tenkt litt bedre? ta det som en lærepenge til neste gnag :D Anonymous poster hash: 8553d...148
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2013 #19 Skrevet 24. desember 2013 Nei ! Hvis han var virkelig keen på deg så har det ikke noe å si om det var 1,2 eller 3 date. Jeg ville bare tolket det som at du var så tiltrukket av meg at det skjedde så tidlig Hilsen gutt89 Anonymous poster hash: ffaf8...232 Anonymous poster hash: ffaf8...232
Gjest made4u Skrevet 25. desember 2013 #20 Skrevet 25. desember 2013 Ingenting er skrevet i stein, men sjansen for at han allerede har fått det han var ute etter er stor. Hjemmedating før 4.-5. date er lite taktisk. Trolig vil han i tiden som nå være mye "opptatt" og "utilgjengelig". Helt til du tar hintet og slutter å kontakte ham mer. Synd, men sant.Anonymous poster hash: 52909...83c Dette er det dummeste jeg har lest på lenge.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå