Gå til innhold

Han vil bli bedre kjent.. Hva gjør jeg?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

En gutt jeg har møtt i felles krets en stund, og har syntes vært søt fra starten av, har sagt at han liker meg og vil bli bedre kjent. Vi har vært på fylla litt sammen tilfeldig og i det siste har jeg drukket med han og vennen hans hjemme hos han. Kjempe kos! Det jeg angster for er: Hva skal vi gjøre nå når han vil henge mere? Han sa spesifikk at "vi trenger jo ikke å drikke hver gang, jeg liker deg og vil bli bedre kjent". Det skremmer meg fordi jeg aldri har vært i forhold med noen før og aner ikke hva man pleier å gjøre når man henger sammen!?

Hvordan ting kan man finne på å gjøre for å bli bedre kjent?

Hva gjør man egentlig når man er hjemme hos hverandre? Jeg føler det er litt teit og dødfødt og ALLTID se på film også gå å legge seg for å ha sex.

Jeg er en person som har interesser litt utenfor det vanlige, så det er også vanskelig å small-talke /dagligdags-prate med meg.. Kommer ikke på noen vanlige temaer å snakke om, fordi de rett og slett ikke interesserer meg. Jeg liker denne gutten og er redd for at han ikke skal like meg lenger når han finner ut hvor "kjedelig" jeg egentlig er...

Anonymous poster hash: 216e2...97f
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å snakke om været feks er alltid en vinner. Ellers kan dere jo snakke om hva dere hadde til middag i går?

Anonymous poster hash: 863eb...57d
  • Liker 3
Skrevet

Å snakke om været feks er alltid en vinner. Ellers kan dere jo snakke om hva dere hadde til middag i går?

Anonymous poster hash: 863eb...57d

Hahahahah

Skrevet

Et triks er å få mennesker til å snakke mest mulig om seg selv, da vil de vanligvis føle at du er en flott person som lytter.. Se en film sammen f.eks, og snakke om filmen. Finn litt ut om hva han liker og prøv å finne noe dere kan gå på sammen. Kunst, cafe, spill etc. Du må uansett være deg selv, liker han ikke slik du er, så er det vel ikke så mye håp uansett? Det kan vel hende at han ikke synes du er kjedlig selv om du ikke snakker om alt det folk flest snakker om?Hvis han er en slik fyr, så er han kanskje ikke noe for deg?

Skrevet (endret)

TS her..

Anonymbruker1 Regner med den var ironisk..

Wildrose: Takk for innspill :) Ting vi kan gå på sammen gjør vi allerede, utstillinger, politiske samlinger osv.. Han liker meg for slik jeg er, siden jeg hele veien mens vi har kjent hverandre som venner har vært 100% meg selv uten å "legge inn noe effort". Vi har forresten klina og sovet sammen "allerede", på fylla. Men det er nå som han vil begynne å være mer sammen på privat basis at jeg blir nervøs, det er helt ok å se film, men man snakker jo ikke om den i 4 timer etterpå akuratt..

Er det vanlig å bare se serier/film og små-kommentere for så å legge seg å ha sex (evn lage mat imellom) hver gang, slik jeg hadde det med den forrige fyren jeg var på dealern med? Jeg har spurt en venninde og hun sier at det er det hun og hennes type over 3 år gjør.. Jeg tenker jo det må bli utrolig kjedelig i lengden?? Hva annet kan man gjøre og snakke om i hjemmet? Er det ok å ikke snakke også, men gjøre hver sine ting (f eks han playstation og jeg pc) og allikevel se på det som delt kvalitetstid uten at noen blir støtt?

Endret av visningsnavnetmitt
Skrevet

Henger det ikke noen gutter her inne også, som kanskje kan komme med innspill?

Skrevet

Elsker slike jenter, er ikke noe bedre en en stille rolig jente.Men vis at du liker han, fordi du kan sende feil signaler vist du ikke prater... Vis at du liker ham ;)

Skrevet

Han vil bli bedre kjent.. Hva gjør du..?

Aner ikke. Vi kjenner jo ikke han. Du burde kanskje spørre ham selv litt indirekte om dette kanskje?

Folk er jo forskjellig. Du kan jo f.eks avvise han på alle mulige tenkelige måter, samtidig som du ignorerer han fullstendig i en 8-9 måneder. Er nok det enkleste det, så slipper dere å forholde dere til virkeligheten/hverandre.

Og så kan du se hvor fantastisk interessert han er i å finne på noe med deg eller å bli bedre kjent med deg når vi er kommet til Oktober ish igjen.

Anonymous poster hash: d8147...359

Skrevet

Enkelt: Vær deg selv og fortell om dine interesser, foreslå ting du har lyst til å gjøre.

Hvis du skjuler den du er ved å prøve å gjøre det du tror han vil at du skal gjøre, så blir han kjent med en annen person enn deg, og når du senker skuldrene og blir deg selv, kjenner han deg ikke igjen.

Hvis han ikke liker deg for den du er, så er det bedre om du finner en annen.

Anonymous poster hash: 40fca...3f9
  • Liker 1
Skrevet

Enkelt: Vær deg selv og fortell om dine interesser, foreslå ting du har lyst til å gjøre. Hvis du skjuler den du er ved å prøve å gjøre det du tror han vil at du skal gjøre, så blir han kjent med en annen person enn deg, og når du senker skuldrene og blir deg selv, kjenner han deg ikke igjen. Hvis han ikke liker deg for den du er, så er det bedre om du finner en annen. Anonymous poster hash: 40fca...3f9

Dette hørtes fornuftig ut.

TS, bare vær deg selv og la ham bli kjent med den du er med en gang. Og så hvis han ikke liker det/deg så slipper dere begge å kaste bort verdifull tid på piss som bare er meningsløst fordi du latet som om du var noen du ikke var.

Anonymous poster hash: d8147...359

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...