Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg har en eks som jeg ikke klarer å glemme! Han var utro mot meg og jeg gjorde det derfor slutt. Nå er jeg sammen med en annen som er utrolig god mot meg. Men jeg tenker fortsatt mye på min eks. Jeg vet at eksen min vil ha meg tilbake. Jeg vet jo at før eller senere vil han møte en annen jente og jeg orker ikke tanken!! Han er singel nå. Sier at han venter på meg..

Noen gode råd?

Videoannonse
Annonse
Gjest GreenSky
Skrevet

Jeg synes ikke at du skulle være sammen med noen som er "god mot deg" hvis du ikke har de rette følelsene for han. Det er fult mulig å være glad i to samtidig, men på meg virker det som om du tenker mest på eksen? Kanskje det du virkelig trenger er litt tid for deg selv til å finne ut hva du vil.

Skrevet

Må si meg enig med GreenSky,det virker som du tenker mest på eksen.Kanskje du ble med din nåværende for å glemme eksen din,det virker ikke som du klarer å ha et forhold til han så lenge du kun tenker på eksen din.Jeg synes du skal ha tid for deg selv og tenke på hva du virkelig vil gjøre.Klarer du å tilgi eksen din?Klarer du å stole på han igjen?Eller blir det sånn at du alltid vil lure på om han er utro eller ikke?Disse er noen av spørsmålene du må prøve å finne svar til.Lykke til

Skrevet

Du er ikke følelsesmessig ferdig med bruddet til eksen. Ergo burde du vente litt med et nytt forhold, kan være lurt for alle parter.

For øvrig er ikke utro typer noe å spare på, men det vet du sikkert...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...