AnonymBruker Skrevet 22. desember 2013 #1 Skrevet 22. desember 2013 Fine tips eller oppskrifter? Kom med dem! Anonymous poster hash: 128fe...919
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2013 #2 Skrevet 22. desember 2013 ^ PS: Egentlig MER viktig at de er smakfulle enn sunne, men helst sunne også da Anonymous poster hash: 128fe...919
strawberry Skrevet 22. desember 2013 #3 Skrevet 22. desember 2013 Wok. Steke kylling med grønnsaker som paprika , løk og champinjong
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2013 #4 Skrevet 22. desember 2013 Hakkede tomater En dæsj creme fraiche Litt kjøtt om du vil Spinat Evt. linser, bønner, gulrøtter, alt annet du vil ha oppi. Bare rør det sammen og varm opp, vent til spinaten er skrumpet inn og røra varm, så er den ferdig. Anonymous poster hash: 005a1...ec6
Gjest Peanut Skrevet 23. desember 2013 #5 Skrevet 23. desember 2013 1 boks med mais. 1 rød paprika, kuttet i firkanter. 1-3 vårløk, kuttet i skiver. 300 g pølser, kuttet i skiver. 4 egg. 2 dl melk. 1/2 teskje salt. 1/4 teskje pepper. Stekeovn satt til 225 grader. Steketid 30 min. Form som er smurt inn med litt smør. (Ikke for dyp form, for da kan man risikere at alt ikke blir gjennomstekt). Oppi form has mais, paprika, vårløk og pølser. Egg og melk piskes lett sammen med en gaffel, salt og pepper tilsettes. Røre helles over form (kan røres litt rundt så røre kommer til overalt). Settes inn i ovn i 30 minutter. Kan spises alene, eller sammen med brød eller salat. Nammi! ^^,
happiest Skrevet 25. desember 2013 #6 Skrevet 25. desember 2013 pitabrød/tortillelefse med det du har tilgjengelig wok spagetti bolognese (fullkorn) div. fisk fra frysedisken tar rask tid, feks. fiskegrateng salat
skruf Skrevet 17. januar 2014 #7 Skrevet 17. januar 2014 Kutt opp laks eller ørret i små biter, kutt opp f.eks gulrot, brokkoli, vårløk/purreløk/sjalottløk i små biter (helt så tynne som mulig sånn at det blir stekt). Lag porsjonspakker av alu-folie. Legg passende mengde av fisk og grønnsaker på hver bit alu-folie, ta på salt og pepper, og en dæsj rømme og en dæsj smør. Pakk pakkene sammen og putt de på 200g i ca 15min. Server hva du vil til. Jeg synes ris er godt, sammen med en dæsj soyaolje.
Adhara Skrevet 17. januar 2014 #8 Skrevet 17. januar 2014 Tråden er ryddet for spørreundersøkelse. Irrlys, mod.
skruf Skrevet 17. januar 2014 #9 Skrevet 17. januar 2014 Denne er ikke så sunn forsåvidt, men ganske rask å lage (og veldig god…). Hvit pizza! Rør sammen ca 3dl lunkent vann, litt salt, litt olivenolje og mel (jeg bruker halvt om halvt med fint og grovt mel) til en klissete deg. Sett bollen med deg på en litt varm plass (varmekabler på badet er supert til heving). Mens deigen hever så rør sammen 1 beger creme fraiche, hakket chilli, vårløk, salt, pepper, basilikum. Ta olivenolje på hendene og dra den klissete deigen utover stekeplate med bakepapir på. Smør på creme fraiche-blandinga og strø over revet ost (jeg liker ei blanding av jarsberg og mozarella). Legg strandaskinke på toppen Stek på 225g til osten er gylden og strandaskinka sprøstekt. For å gjøre det enda mere lettvindt så kan du også kjøpe ferdig pizzabunn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå