Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Slikt som dette gjør meg så SINT :kjempesinna:

Løy om voldtekt

Hva tenker slike jenter på?

En ting er det de utsetter en stakkars fyr for av plager nå (man kan jo ødelegge en manns liv på den måten) - for ikke å snakke om den undermineringen av andre kvinner som virkelig opplever overgrep dette er... :evil:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
For..... søplejenter!!!!

Håper de får fengselsstraff + en saftig bot.

Skrevet

:enig_animasjon: ¨Det fortjener de

Skrevet

Håper de får straff som tjener samfunnet til det beste.

Gjest Anonymous
Skrevet

Selvfølgelig er dette ille og jeg håper de blir straffet. Men jeg synes nå at voldtekt er mye verre..

Skrevet
Selvfølgelig er dette ille og jeg håper de blir straffet. Men jeg synes nå at voldtekt er mye verre..

Selvfølgelig er voldtekt forferdelig, men det forsvarer da ikke å anklage uskyldige mennesker for overgrep de ikke har begått?! :o

Gjest Fighter
Skrevet

Det er jo også et problem at sånne kvinner gjør at de som virkelig er blitt voldtatt får problemer med å bli trodd.

Skrevet

Jeg synes dette er forferdelig! :evil: Det er jo med på å svekke troverdigheten i voldteksaker der ofrene snakker sant. Man mister jo tillit og troverdighet når slikt skjer! :-x

Mvh Yvonne

Skrevet
Det er jo også et problem at sånne kvinner gjør at de som virkelig er blitt voldtatt får problemer med å bli trodd.

Det er et av hovedproblemene spør du meg :evil:

Gjest Madam Felle
Skrevet

DAAAAAAAAAAAA :roll:

Gjest Fighter
Skrevet

Synes de er fullstendig respektløse, både overfor mennene sine, politiet og ikke minst voldtekstsofre.

Det de hadde fortjent var et møte med virkelige voldtektsofre så de fikk se at sånne ting kødder man ikke med.

Skrevet

:Nikke:

Forferdelig..

Skrevet

Rett og slett forkastelig. :evil:

Gjest Magne
Skrevet

Jeg vet om en som ble anklaget for å ha voldtatt ei jente.

Selv om han ble frikjent så er ikke saken ut av verden, og han kunne ikke gå ut på byen i helgene forde det var nok av dem som trodde at han hadde gjort det...

Nå var nå ikke jeg tilstedet og vet ikke hva som er sant og ikke.. Men bare anklagen har gjort at han blir uglesett. Og det uten at det ligger andre ting en rykter til grunn.

Skrevet

Hærsens dustekjærringer!

Håper de får en straff som svir, og at de tenker seg nøye om før de skaper problemer for andre rundt dem igjen.

Catzy

Gjest Indianlady
Skrevet

Putt dem i cella der hører de heime.

Gjest Anonymous
Skrevet

Hei, jeg ble provosert her... Når ei jente lyver, blir det opptøyer, men når en mann gjør det, blir det ikke.. Når en kvinne blir voldtatt og mannen nekter, det er da løgn det og?? men når en mann lyver, blir det bare sagt. "det kan ikke bevises" og så tenker man ikke mer på det... Jeg forsvarer ikke løgn -s- men ikke vær så hard...

Skrevet

de løy ikke bare... de anmeldte det også, gidde ut navn på personer. Det er noe helt annet å lyge til venninner eller kjente, men når du også sier hvem som har gjort det og går til politiet med det så er det verre...

(sier ikke at det er ok å lyve til venninner, er bare noe annet når løgnen blir så stor og alvorlig)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...