AnonymBruker Skrevet 22. desember 2013 #1 Skrevet 22. desember 2013 Jeg har en svigerinne som er så negativt innstilt til meg at jeg orker snart ikke mer. Hun og broren min og barna deres kommer for å feire jul med foreldrene våre. Jeg og søstern min skal også være der, det er jo foreldrene våre. Problemet er at hun er så negativ innstilt mot oss. Vi har aldri gjort henne noe, men vi tar alltid godt imot henne med klem og hei og smil, og vi varter opp. Likevel sitter hun og ser på oss med en misfornøyd mine ... Jeg syns det er så slitsomt, og jeg gruer meg allerede til julaften ... Søstern min sier hun har vondt i magen, og liker ikke være i nærheten av henne. Anonymous poster hash: c7c9e...974
Gjest Morgun Skrevet 22. desember 2013 #2 Skrevet 22. desember 2013 Du får sette deg sånn at hun ikke ser rett på deg, da. Og bare drite i det og kose deg på julaften.
Ulla Ullsokk Skrevet 22. desember 2013 #3 Skrevet 22. desember 2013 Har du ikke snakket med broren din og spurt hva det er?
Gjest Eurodice Skrevet 22. desember 2013 #4 Skrevet 22. desember 2013 Jeg har en svigerinne som er så negativt innstilt til meg at jeg orker snart ikke mer. Hun og broren min og barna deres kommer for å feire jul med foreldrene våre. Jeg og søstern min skal også være der, det er jo foreldrene våre. Problemet er at hun er så negativ innstilt mot oss. Vi har aldri gjort henne noe, men vi tar alltid godt imot henne med klem og hei og smil, og vi varter opp. Likevel sitter hun og ser på oss med en misfornøyd mine ... Jeg syns det er så slitsomt, og jeg gruer meg allerede til julaften ... Søstern min sier hun har vondt i magen, og liker ikke være i nærheten av henne. Anonymous poster hash: c7c9e...974 Du er svært vag, synes jeg. Hva legger du i negativ innstilling annet enn hun ser på dere (i dine øyne) med en misfornøyd mine? Jeg kommer i tanker om meg selv da jeg var barn og tenåring. Når jeg satt i tanker eller var sterkt konsentrert om noe, hadde jeg antagelig et ansiktsuttrykk som kunne oppfattes som surt, slik at munnvikene seg litt ned. Det er ganske vanlig hos mange. Plutselig kom min mor farende og smelte til meg, "nå skal du få noe å være sur for!"
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2013 #5 Skrevet 22. desember 2013 Har du ikke snakket med broren din og spurt hva det er? Nei, han har også blitt litt negativt innstilt til oss etter å ha vært sammen med henne en stund. Det gjelder liksom bare meg og søstern min. Foreldrene våre oppfører de seg ikke sånn mot. Anonymous poster hash: c7c9e...974
Ulla Ullsokk Skrevet 22. desember 2013 #6 Skrevet 22. desember 2013 Jeg ville spurt! Går ikke an å ødelegge jula pga noe dete ikke skjønner!
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2013 #7 Skrevet 22. desember 2013 Du er svært vag, synes jeg. Hva legger du i negativ innstilling annet enn hun ser på dere (i dine øyne) med en misfornøyd mine? Jeg kommer i tanker om meg selv da jeg var barn og tenåring. Når jeg satt i tanker eller var sterkt konsentrert om noe, hadde jeg antagelig et ansiktsuttrykk som kunne oppfattes som surt, slik at munnvikene seg litt ned. Det er ganske vanlig hos mange. Plutselig kom min mor farende og smelte til meg, "nå skal du få noe å være sur for!" Altså, hun er negativt innstilt til oss akkurat som om hun ikke liker meg og søstern min. Veldig vanskelig å forklare, men det er hele holdningen hennes til oss. Jeg prøver alltid å prate med henne og er hyggelig mot henne, uten å overfalle henne helt. Vi prater forskjellig dialekt, og en sjelden gang har hun hermet etter meg på måten jeg prater. Søstern min er mye yngre enn oss, og hun liker liksom ikke at hun syns? Anonymous poster hash: c7c9e...974
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2013 #8 Skrevet 22. desember 2013 Hadde en slik svigerinne selv. Men hun viste sin missnøye ovenfor mine foreldre også. Hun så rett og slett ned på vår familie. Vi hadde jo "bare" BMW og hun hadde jo tross alt vokst opp med Porcher. Ja hun var ekstremt snobbete. En vakker dag sprakk det for meg og hun fikk høre hva jeg syntes om denne oppførselen henne. Heldigvis ble min bror skilt like etterpå. Siden de har barn sammen, må jeg innimellom forholde meg til henne (konfirmasjoner ol) så oppfører jeg meg alltid i nærheten av henne, men hun vet godt hva jeg synes om henne. Hun kan bare prøve seg på mer nedlatende oppførsel - da biter jeg. Anonymous poster hash: 5e940...7a7
embla1807 Skrevet 22. desember 2013 #9 Skrevet 22. desember 2013 det er da faktisk ikke verre enn å spørre henne rett ut. selvfølgelig ikke på julaften, men ta det opp med broren din først, og så eventuelt henne senere. dette løser seg nok ikke før dere tar det opp
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå