frøkna Skrevet 22. desember 2013 #1 Skrevet 22. desember 2013 Jeg har tenkt lenge nå på å skaffe en hund, muligens til sommeren. Problemet mitt er at jeg er student, og de ikke tillater dyr i studentboligene. Da må jeg lete på det private markedet. Er det så og si umulig å finne bolig privat hvor man kan ha dyr? Virker som om nesten alle er uten dyr..
strawberry Skrevet 22. desember 2013 #2 Skrevet 22. desember 2013 Regner ikke med der er noen hybler som tillater dyr (altså når du deler kjøkken osv med andre), men dersom du leier leilighet vil det vel kanskje være noen som tillater det. Da vil det jo bli dyrere, så det spørs jo hva du har råd til.
Bazinga! Skrevet 22. desember 2013 #3 Skrevet 22. desember 2013 Jeg bodde i kollektiv med fremmede med min hund. Hunden min var på soverommet mitt da jeg var på skolen. Hvis jeg skal bo i kollektiv igjen vil jeg helst bo sammen med andre som også har dyr, slik at det blir litt "våre" dyr og at dyrene får gå fritt i boligen.
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2013 #4 Skrevet 22. desember 2013 Jeg fikk litt rare bilder i hodet av overskriften, så for meg en hund på skolebenken. :fniser: men ja, jeg hadde hund under studietiden, leide privat. vanskeligere å få tak i leilighet, og det kan fort bli dyrere, men det er mulig (jeg hadde hunden fra før av, så måtte bare finne noe). Men om du kan vente til du er ferdig, og har mer faste rammer i livet, vil jeg absolutt anbefale det. Så slipper du å utsette deg selv og hunden for mye greier om du må flytte, bytter studiested etc. Anonymous poster hash: da929...2cb
Askmeagain89 Skrevet 22. desember 2013 #5 Skrevet 22. desember 2013 (endret) Det går, men det er mye vanskeligere å finne bolig med hund enn uten. Vi har hund og er studenter. Vi la ut annonse på finn.no og fikk bolig Skal sies at vi allerede hadde en hybel og så spurte huseier om det var greit med hund. Bodde der et år etter det og så flyttet vi. (det var da vi fant bolig gjennom finn.no) Endret 22. desember 2013 av Askmeagain89
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå