AnonymBruker Skrevet 22. desember 2013 #1 Skrevet 22. desember 2013 Hvilke idéer har du hatt etter å ha drukket hvilket viste seg å være mindre gode? Jeg starter; den politikeren jeg har hatt et godt øye til lenge bør jo få vite hva jeg føler. Sender en facebookmelding. Senest i går - tenkte at jeg skulle ta noen sexy bilder av meg og sende til kjæresten. Ettersom de ikke ble noe særlig konkluderte jeg med at det jeg manglet var LUGG. Pannelugg klippet etter en flaske vin er ikke noe særlig ser jeg idag. Dere? Anonymous poster hash: e3d26...7b6 2
Gjest Morgun Skrevet 22. desember 2013 #2 Skrevet 22. desember 2013 Var ute på fredag og da jeg kom hjem tok jeg av trekkene på to av putene i sofaen. Jeg husker at jeg gjorde det, men husker ikke ideen bak. Jeg hadde ikke sølt noe på dem eller noe sånt, så jeg fatter ikke hvorfor jeg gjorde det. Men det var tydeligvis en god idé der og da.
skruf Skrevet 22. desember 2013 #3 Skrevet 22. desember 2013 Venninna mi, som er frisør, og meg kom på at det var en god ide å klippe meg kort bobfrisyre. Jeg hadde hår til langt nedpå ryggen... Var ikke en så innmari god ide….. Ikke kledde jeg bobfrisyre, det var skjevt og skakt (måtte klippe meg til henne to dager etter for å rette opp…..), dessuten holdt mannen min på å svime av pga fikk sjokk da han våknet morgenen etter……… Kona dro på jentefest langhåret og fin, og han våknet opp med ei kone som så ut som et lykketroll morgenen etter.. Tok meg 2 år å få langt hår igjen. 1
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2013 #4 Skrevet 22. desember 2013 Noe jeg har gjort to ganger (til to forskjellige menn): Sett en mann på konsert. Vært for feig til å snakke med ham der og da, så da jeg kom hjem sendte jeg ham en melding på facebook (fant ham siden han på facebook hadde trykket at han skulle delta på den konserten og da var det jo bare å finne ham i lista)... Hahaha. (det gikk ikke særlig bra, med andre ord ) Creepy stalkerkjærring = meg. Anonymous poster hash: a0f7b...ad7 3
Sjokoladenøtt Skrevet 22. desember 2013 #5 Skrevet 22. desember 2013 Jeg syntes tydeligvis at det var smart å skjelle ut en politimann på byen Fikk en gratis tur hjem da! Ellers har jeg endt opp med piercing i tunga etter en tur på byen og en annen gang stjal jeg de blonde extensionsene til venninna mi og tok dem på meg.. Er brunette, så det så utrolig dumt ut..
Gjest Summers Skrevet 23. desember 2013 #6 Skrevet 23. desember 2013 Lagde bål i vaskebøtta for å grille pølser og syntes det var jævlig gøy å leke med tennvæsken.
Leo Skrevet 23. desember 2013 #7 Skrevet 23. desember 2013 Ideen om å bringe en ny hund inn i husholdet fikk jeg nok i fylla og den virket som uhyre lite god da tre hunder braket sammen i et durabelig slagsmål så snart de møttes. Det hører jo med til historien at vi hadde alle tre i bilen da vi ble skikkelig påkjørt bakfra noen mil før vi var hjemme, så både folk og dyr var ekstremt stresset. Det har gått veldig bra siden, men akkurat da forbannet jeg den ideen...
neon_sun Skrevet 23. desember 2013 #8 Skrevet 23. desember 2013 Var veldig glad i ting som stod langs veienfør. Har dratt med meg hjem flere veiskilt, veisperringer og et svææææært jul som jeg ikke aner hva er (ser ut som et sånt marsvin-hjul. Til elefanter. FAtter ikke hvordan vi fikk det opp verdens bratteste bakke. Ble en gang tatt av politiet når vi stjal en veisperring. Dødskult å ha politiet kjørende bak oss med fulle lys og sette den opp igjen en 16 mai-natt... ah, den studietiden... har forøvrigt hatt mange interessante sveiser også dagen derpå....
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2013 #9 Skrevet 23. desember 2013 Fant ut at jeg skulle holde et satanistisk ritual og gikk byen rundt for å finne kjødalter.. Anonymous poster hash: c828f...166
Kittykat Skrevet 23. desember 2013 #10 Skrevet 23. desember 2013 Etter en kveld på byen med venner, var vi alle god og brisne og når vi var hjemme, så fant jeg ut at jeg ville gå å bade i sjøen. Kom aldri så langt da, og bra er det, eller så hadde jeg sikkert ikke sittet her den dag i dag.
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2013 #11 Skrevet 23. desember 2013 Brukte bankortet litt for flittig på nettet... Anonymous poster hash: 73410...be1
Dark Angelina Skrevet 23. desember 2013 #12 Skrevet 23. desember 2013 Har selv ikke hatt så mange gode ideer, ikke som jeg kan huske i alle fall Men en jeg kjenner syns det var en kjempe god ide å åpne ølen sin med den nye mobilen sin, hele skjermen sprakk..
daemonia Skrevet 23. desember 2013 #13 Skrevet 23. desember 2013 Kjenner jeg meg selv rett har jeg hatt mange rare ideer i fylla. Men for å være ærlig så husker jeg dem ikke
Gjest HappyWaffle Skrevet 23. desember 2013 #14 Skrevet 23. desember 2013 hadde en kjempegod ide en gang... følte jeg. jeg var ekstreemt full (håper jeg aldri blir så full igjen) kom hjem å fant kald taco fra tidligere på dagen i kjøleskapet. tenkte at, ja men taco DET er digg! dagen etter skulle jeg ønske at jeg var død... det er sykt vondt å spy opp taco (beklager bildet) konkulsjon, ALDRI spis taco i fylla... eksen min fant ut at det var kjempekult å stå på hendene på TOPPEN av en silo (for de som ikke veit hva det er så er det en sykt høy beholder av betong til dyrefor i fjøs) vennene hans tok bilde, å om morgenen hadde han det som bakgrunnsbilde på telefonen. han holdt på besvime av synet da han innså hva som kunne skjedd (se for deg å kunne falle 30 m rett ned i betong)
Dark Angelina Skrevet 23. desember 2013 #15 Skrevet 23. desember 2013 hadde en kjempegod ide en gang... følte jeg. jeg var ekstreemt full (håper jeg aldri blir så full igjen) kom hjem å fant kald taco fra tidligere på dagen i kjøleskapet. tenkte at, ja men taco DET er digg! dagen etter skulle jeg ønske at jeg var død... det er sykt vondt å spy opp taco (beklager bildet) konkulsjon, ALDRI spis taco i fylla... eksen min fant ut at det var kjempekult å stå på hendene på TOPPEN av en silo (for de som ikke veit hva det er så er det en sykt høy beholder av betong til dyrefor i fjøs) vennene hans tok bilde, å om morgenen hadde han det som bakgrunnsbilde på telefonen. han holdt på besvime av synet da han innså hva som kunne skjedd (se for deg å kunne falle 30 m rett ned i betong) Uff, det hørtes skummelt ut! Jeg tenker jo bare, vennene må jo har vært like dritings siden de heller ville ta bilde enn å si at han ikke skulle gjøre det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå