Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så trist. Vil ha snø til jul.

Videoannonse
Annonse
Gjest kassycat
Skrevet

Sånn her ser det ut der jeg er nå, laaangt neddi nordland1513290_10202982890801228_1088650521_n.j

• Liker 2
Skrevet

Julenissen kommer ikke frem med sleden sin når dét ikke er sne....... Ingen gaver til søringer i år.

Anonymous poster hash: 8aa38...e48

• Liker 7
Gjest AnneShirley
Skrevet

Massevis av snø her. Har snødd litt ekstra i dag :)

Gjest Mrs. Random Nick
Skrevet

Jeg er glad for at vi ikke har snø til jul i år! Jippi!!! :danse::nigo:

Skrevet

Sånn her ser det ut der jeg er nå, laaangt neddi nordland1513290_10202982890801228_1088650521_n.j

så koselig:)
Skrevet

Massevis av snø her. Har snødd litt ekstra i dag :)

Hvor i landet er du hen da? Her i sør-øst er det klart for "grønn jul". Ja, jeg har grønt juletre og grønne dekorasjoner. Blant annet. Men ute er det også grønt, etter at all snøen har regna vekk de siste dagene. Skulle så gjerne hatt litt snø...

Så koselig med så mye snø! Synd jeg ikke kan komme å ta litt av det med meg til sør-øst. Her blir det ikke snø på julaften. Her blir det storm, ifølge værmeldingene, og snøen uteblir.

• Liker 1
Skrevet

Bor i en by på Østlandet og har snø. Det har til og med snødd i natt. Hjelper nada på julestemningen for nå regner det godt.

Anonymous poster hash: c7fbe...cf2

Skrevet

Og nå pøs regner det på østlandet også :-(

Jeg bor på Østlandet og her snør det.

Husk at Østlandet er stort, slett ikke bare Osloområdet. De høyeste fjellene i Norge ligger på Østlandet og jeg kan love deg at det ikke regner der.

Anonymous poster hash: 8e7ef...066

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...