Gjest kassycat Skrevet 22. desember 2013 #2 Skrevet 22. desember 2013 Sånn her ser det ut der jeg er nå, laaangt neddi nordland 2
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2013 #3 Skrevet 22. desember 2013 Julenissen kommer ikke frem med sleden sin når dét ikke er sne....... Ingen gaver til søringer i år. Anonymous poster hash: 8aa38...e48 7
Gjest AnneShirley Skrevet 22. desember 2013 #4 Skrevet 22. desember 2013 Massevis av snø her. Har snødd litt ekstra i dag
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 22. desember 2013 #5 Skrevet 22. desember 2013 Jeg er glad for at vi ikke har snø til jul i år! Jippi!!!
muffin26 Skrevet 22. desember 2013 Forfatter #6 Skrevet 22. desember 2013 Sånn her ser det ut der jeg er nå, laaangt neddi nordlandså koselig:)
Millimani Skrevet 22. desember 2013 #7 Skrevet 22. desember 2013 Massevis av snø her. Har snødd litt ekstra i dag Hvor i landet er du hen da? Her i sør-øst er det klart for "grønn jul". Ja, jeg har grønt juletre og grønne dekorasjoner. Blant annet. Men ute er det også grønt, etter at all snøen har regna vekk de siste dagene. Skulle så gjerne hatt litt snø... Sånn her ser det ut der jeg er nå, laaangt neddi nordland Så koselig med så mye snø! Synd jeg ikke kan komme å ta litt av det med meg til sør-øst. Her blir det ikke snø på julaften. Her blir det storm, ifølge værmeldingene, og snøen uteblir. 1
Gjest Skrevet 24. desember 2013 #8 Skrevet 24. desember 2013 Og nå pøs regner det på østlandet også :-(
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2013 #9 Skrevet 24. desember 2013 Bor i en by på Østlandet og har snø. Det har til og med snødd i natt. Hjelper nada på julestemningen for nå regner det godt. Anonymous poster hash: c7fbe...cf2
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2013 #10 Skrevet 24. desember 2013 Og nå pøs regner det på østlandet også :-( Jeg bor på Østlandet og her snør det. Husk at Østlandet er stort, slett ikke bare Osloområdet. De høyeste fjellene i Norge ligger på Østlandet og jeg kan love deg at det ikke regner der.Anonymous poster hash: 8e7ef...066
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå