Gå til innhold

Min yndlingstråd

Gjest Pet

Anbefalte innlegg

Har dere en ydlingstråd her inne? Noen som er veldig morsomme, irriterende eller spesielle? Akkurat nå synes jeg denne er veldig morsom : karbonadedeigen, og så har jeg selvsagt et veldig spesielt forhold til denne : sangskriving.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Lompa

Pet har antagelig ment å legge inn dette på snikksnakk eller skråblikk.Eller mente generelt blant alle foraene her på KG....

Bomma jeg veldig nå,PET?:-)

Uansett, vanskelig å si hva som er yndlingstråden min, mye bra og morsomt flere steder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Har et par..

Har et par favoritter:

Den om "karbonadedeig" ("Mat og drikke") og

den om " Lønnen til de som jobber på bensinstasjon/7-eleven" ("Karriere og utdanning").

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har nå lest om denne karbonadedeigen flere steder..fortell nå..hva er så morsomt? :sjarmor: Har enda ikke fått tatt en titt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjørnsdatter

Karbonadedeigtråden handler om moderne mennesker som ikke vet hva kjøtt egentlig er - vår teori er at de tror det er "stuffing", gjemt mellom musklene eller noe sånt, for muskler er jo ekkelt... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest GreenSky

Tråden på seksualitet om å være truseløs under bunaden syntes jeg var kjempemorsom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
Gjest tusjen

Jeg er ny på forumet og har ikke lest så mye enda. Men har lest karbonadedeig og sangskriving.. Jeg synes spesielt den om sangskriving var morsom.. :-) ..

tusjen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Flere morsomme

De morsomste hittil synes jeg er "kongelig promp på pressekonferanse", "Innholdet i Karbonadedeig", "Ønsker en beskyttende og forsørgende mann", "Mobiltelefon som vibrator", "Analsex, ...osv. det er NOK å ta av!

:hoho::hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Flaue taleleif" er morsom :)

Ja, den er morsom. Karbonadedeig-tråden er heller ikke dum. Men egentlig har jeg vel ingen favoritt akkurat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Karbonadedeig-tråden er en klar favoritt' date= sitter og ler hver gang jeg titter innom :ler:

:Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hehe..

En favoritt jeg titter til fordi den er helteit, er den om "Kongelig promp" på snikksnakk, og de to trådene om MM under "Aktuelt" (Ingrid Alexandras bare hode), og...det er så mange å ta av!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 uker senere...
Annonse
Gjest -kebolle

Nja, kan vel ikke beskylde meg for å ha lagt inn riktig link på den siste der nei... æsj... orker ikke lete den opp igjen. Men den fins i familie/barn-forumet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...